Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
dne 25. 11. 2023 jsem odeslala výpověď pojištění e-mailem na pojištovnu Allianz. Tato výpověď mi byla potvrzena e-mailem až dne 6. 12. 2023 s tím, že mi byla pojistka ukončena již ke dni 25. 11. 2023.
Nové pojištění jsem tedy udělala až ode dne 7. 12. 2023, protože jsem čekala na vyjádření původní pojištovny.
Kancelář pojistitelů nyní po mě požaduje zaplatit za těchto 11 dnů příspěvek ve výši přes 1 000 Kč.
Jak toto řešit?
Mám šanci se nějak odvolat?
Existuje nějaká ochranná lhůta při změně pojištovny?
Budu ráda za vaše zkušenosti a rady, děkuji.
filipkovar: Asi bude záležet co bylo uvedené ve výpovědi a ke kterému dni byla výpověď podána. Jestli to bylo ke konci pojistného období nebo k nějakému konkrétnímu datumu a pojištovna Allianz to nedodržela a pojištění ukončila dříve tak bych to zkusil u Allianz reklamovat a také to zároveň řešil i z ČKP. Pokud ale ve výpovědi nebylo uvedené ke kterému dní se pojištění vypovídá tak bych to viděl na tvoji pochybení a asi bohužel se s tím už nic dělat nedá.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.