Nejste přihlášen/a.
dobry den, mám volkswagen 2,0tdi. Baterka nová kupovana v loni, před měsícem jsem dobijel baterku, dolíl olej do auta, naposled jsem byl autem 2dny zpatky a teď jsem nastartoval bylo nastartovano asi 15vteřín, pípla červena kontrolka na olej a motor zhasnul, tak jsem se podíval oleje je v motoru akorat. Nastartuju ještě jednou a hned po nastartovaní motor zhasne žadna kontrolka už pak nepípne, kde muže byt chyba? předem díky
Imobilizér. Pokud máte rezervní klíč, zkuste ho.
Baterka v klíči nemá na imobilizér vliv.
Pokud motor poprvé cca 15 vteřin běžel, tipoval bych to na závadu v dodávce paliva. Více říci neumím, jednak jste neuvedl typ auta (VW 2.0TDI je málo) a jednak Volkswageny podrobně neznám.
já bych zkusil sundat kryt motoru a zapojit zkoušečku na ventil na čerpadle jestli v okamžiku jak to chcípne je tam napětí 12 V-takže to tipuji na poruchu relé č 109 bude někde u pojistek v autě-asi se budou muset sundat nějaké plasty nad pedály...pokud to máte originál tak to číslo je na tom relátku- je nepřehlednutelné-je to jednoduché relé -nic složitého a většinou stačí to jen po sundání krytu jen přeletovat kontakty na základní desce toho relátka
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.