Nejste přihlášen/a.
@dabel... To čidlo jsou jen dva vodivé hroty. Dráty.
Nádobku stačí vypláchnout benzínem, octem a pak opět benzínem.
Další možnost je přerušené vedení a vadná přístrojová deska (studené spoje na konektoru přístrojovky).
Rozebrat budíky a proletovat koenktor. Ten zelený. Ale někdo, kdo to umí. Velká teplota a moc cínu způsobí, že to proteče na druhou stranu a zkratuje okolní piny. Pak se musí celý konektor vyletovat ven odsátím.
Další možnost je budíky vyměnit. Stočit km, přetáhnout kódování, naučit klíče a přizpůsobit s jednotkou motoru. Nebo z budíků jen přehodit eepromky, ale opět se rozebírá a pájí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.