Nejste přihlášen/a.
Studenej katalyzátor nefunguje. Je potřeba ho zahřát. Na to je právě ideální konstatní jízda nejlépe v zátěži.
Nucená regenerace jen pomáhá katalyzátor rozehřát víc, že na něj prská víc HC z nespáleného paliva (obohatí více směs do motoru, kterou motor nezvládne spotřebovat).
Takže i běžná jízda v dálničním režimu je sama o sobě regenerační.
Proto se lidem s městským provozem často rozsvěcuje DPF kontrolka a těm, kteří auta honí po dálnici se kontrolka třeba vůbec nerožne.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.