Nejste přihlášen/a.
Normálně, ohřeješ jízdou, vypustíš, naleješ. Noty i s fotkama kde je vypouštění/ nalejvací otvor najdeš na webu.
Nedávat "lepší" olej specifikace GL5, radši ani GL4+, nekamarádí se to s materiálem synchronů a "sežere" je to.
Na ceny se ptej v servise, každý to má jinak, obvolej pár v okolí.. Na počkání se domluvit dá, naopak je lepší když přijedeš a vypouští hned teplý olej (teď v mrazech moc teplý ale nebude...)
ten dotaz zda menis motorovy olej jsem spatne polozil.Dotazem jsem chtel zjistit jak je to z tvoji manualni zrucnosti.Zda to menis sam ,mas prostor nebo z kazdym prdem do servisu
Tak vidis mas to vyresene .Akorat na yotube mrknes ktery sroub je vyposteci .Zvedak budes potrebovat na sundani leveho kola. Plneni nepujde tak lechce jak motoroveho.Otvor je zboku a zaroven je kontrolni pro vysku hladiny.Tak ze nenalejes primo z flasky.Pro jednou to zvladnes napnit velkou strikckou z lekarny.Byva necele 2 l.
Se kousni ,to das
Vypoustecí bývá naboku u poloos. Pokud není, tak lze naklonit a přes čidlo zpátečky nebo dole povolit takovou malou přírubu, ale jen mírně povolit a nedemontovat a nechat vytéct olej.
To jsi takový re*ard? Píšu u poloos bude šroub. Přečti si celou diskuzi ještě minimálně 2x nebo x krát.
Nepotřebuješ nějaké Pšonky. Imbus 17 do 1/2 goly a olej vypouštět po 100km jízdy, jinak nebude ohřátý. Teplej motor ho neohřeje na výměnu.
Napouštěcím šroubem naleješ 1,9 litrů, necháš s nastartovaným motorem protáčet kolo na 1. rychlost s autem na zvedáku a pak při vypnutém motoru doleješ zbytek, až z díry poteče přebytečný olej. pak zašroubuješ.
Utažení 15nM - 20nM. Šroub je kužel. Přetažením prdne převodovka. Víko.
Olej 75W90 API 4 odkazy jsem dal.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.