Ono něco o tom dobíjení baterie... Pokud je v kondici a u benzínu nastartují za 5 vteřin, tak z ní odeberou pouze 3.3 Wh. (200A x12V=2400Wh).
U dieselu i něco více... Větší komprese + žhavení...
Zbytek jede z alternátoru... Tak pokud akumulátor nepodléhá stáří, tedy samovybíjení a jiné neduhy, tak to nevidím až tak hrozně...
Ono to takhle vypadá hezky optimisticky, kdysi jsem podobně uvažoval taky, teoreticky by plná baterka měla vydržet točit motorem řádově 10-15 minut, ale zkus to Při tomhle proudu asi je účinnost přeměny chemie na elektriku zoufale nízká a možná i většina přijde nazmar přeměnou na teplo Takže na ten 1 start reálně baterka sice dodá jen ty třeba 3Wh, ale myslím, že přijde o daleko víc Wh, který v ten moment protopi uvnitř.