Nejste přihlášen/a.
Ne, nafta jen ztuhne, pokud s tím autem během mrazů nikam nepojedeš, tak ve vyšších teplotách se zase normálně "rozteče".
Letní nafta končí pří ca -8, podívej se na teploměr a pak onanuj nad kecama o Aljašce... I když čekal bych spíš něco chytrýho o elektromobilu a že jemu nafta nezamrzne (leda baterka )
asd1... elektromobilisti si teď vypínají topení, aby měli delší dojezd. Vaták do auta sebou
A promrzlá baterka nebude chtít bez předehřevu ani dobíjet.
Vyhřátý auto je příjemný ale člověk zchoulostiví. Mně stačí vyhřívaný sedačky a i tak otužilost musim dohánět jinde
Podobně klimošku v létě omezuju na minimum, sice chládek ale angína to jistí
Moderní diesel alespoň u VW koncernu má PTC topení.
Zatíží alternátor, alternátor motor a ten se při větším odporu rychleji zahřeje. Zároveň alternátor protopí přes PTC teplo do topení a pomůže rychleji zahřát kabinu.
asd1... klimošku dávám na největší mráz a angínu jsem nikdy z klimošky neměl
Angína je z bakterií, kterým se daří v chladu a vlhku. I v létě by se měla klima ke konci jízdy zapnout na topení, aby výměník vyschnul a bakterie zničil nebo zamezil dalšího růstu. Pak ani není třeba používat chemické sračky.
PTC je přímo elektrická vložka radiátoru v topení hned u výměníku. Ale výhřev žhavičema či jinak do vodního okruhu či hlavy motoru taky není špatné řešení.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.