Nejste přihlášen/a.
asi takhle, každý kdo prodává chce za co nejmené koupit a za co nejvíce prodat...pokud se něčím dají vylepšit vlastnosti za pár kaček tak to ochotně udělá a udělá to tak každý...samozřejmě se tam dá koupit i dobré auto, ale vzhledem k tomu kolik tam těch aut mají a jak velká jsou společnost, tak i pouhých třeba 5% špatných vozů v tom počtu udělá stovky kusů za rok a tím i hodně nespokojených lidí, kteří si následně stěžují. Takže za mě ano, klidně bych tam auto koupil ale po prohlídce s někým kdo je nezaujatý a v autech se pohybuje, ideálně ten, který to pak bude servisovat, ten vás nenechá koupit šrot. Další věc je ta, že pokud už vykoupoí dobré auto, tak si ho samozřejmě zaměstnaci dohodí v rodině atd, takže to co tam leží X měsíců uplně výhra asi nebude.
Když hodně hledáš tak tam i najdeš. Když neumíš hledat tak těžce přeplatíš skutečnou hodnotu nebo koupíš šrot, příp. předražený šrot
9 let stará olítaná kára za 190k, o tom fakt někdo uvažuje? A to v reálu ještě dáš 20k za náplně gumy atd. a jsi přes 200k... A spíš tam bude už i komplet podvozek, koroze a kdoví co ještě..
Za mne ani omylem, výhodný to je jen pro prodávajícího..
Že by ten největší? Hejlů je pořád víc než dost.. Podobně třeba MTF, předražená čína vydáváná za profi stroje, mizerný servis a hejlové tam pořád chodí nakupovat.
Případů vyfakování a podvodů je tolik, že to nevidí jen slepej, něco hledat tam jde jen hejl...
Je to marný, je to marný, je to marný. Stále si většina bude i nadálee myslet opak. Přitom o spokojených kupujících v AAA se NKDE nepíše! docela by byla zajímavá tato statistika-kolik spokojených a kolik nespokojených. Vůbec bych se nedivol pokub by nespokojených bylo jen hrstka1-2 procenta nebo promile?! A z těch nespopkojenýchje to většina těch co neví o autech nic a koupí první auto na klteré narazí!
jen tak pro formu (vznesl jsem toto už snad stokrát) kolik z kritiků a hanitelů AAA (potažmo ESA, Davocar...) zná osobně nekoho nespokojeného a kolik spokojených kupců auta, odpověď na toto nebyla nikdy. Nikdo takové nazná ale papouškuje jak je AAA (a další ) špatná!
Znám. Koupil "nikdy nebourané, technicky v pořádku"
Vadná převodovka, nemohlo to být jeho vinou, jen si toho nevšiml a po zaplacení vyjel z brány. Nevyreklamoval nic. A bouraný to bylo taky, na předku všechno nový a vidět to bylo. V autech se nevyznal a věřil prodejci...
Těch případů je mnohem víc, není problém samotná závada to se stane, ale jak se k ní prodejce staví. Prostě šmejdi, při výkupu najít všechno, co nejvíc přibarvit a tím srazit cenu na "šrot", pak naleštit, zjevný vady co nejlevněji zamaskovat, najít hejla vychválit mu to a prodat. Jak zaplatí tak s jakýmkoliv problémem odborně/ s medem u huby vyfakovat, nejlíp auto vzít výhodně zpět a vnutit mu dražší jakože lepší
Kdo má prostředky na dlouholetý právní spor, ten si nekupuje bazarovky, a na to se hraje..
Zajdi tam jako blondýna, nech si doporučit a pak si to pořádně prohlídni, na 90% najdeš zásadní problém (a právě proto se to prodává takhle)
Mam dilema jestli vubec moje zkusenosti psat tak ji pripadne ignorujtte.
Z AAA mam 2 auta a jsem naprosto zpokojen, ale mam to z jejich divize "Mototechna" ktera se zameruje na prodej aut z operaku, ale porad to jsou acka. Ta mjsem je kupoval jako "nova" obe mely 3 roky a najezd do 30tis za 50% ceny noveho modelu.
U klasickeho AAA bych byl asi opatrnejsi. Ceny jsou dneska prepalene takze nelze posoudit jen tak. Najezd jako muze byt klidne realny. Ted mame na na jednom aute 60tis a je z roku 2015 od novoty. Predtim jsme prodavali 20 let stare auto ktere melo 100tis realnych (opet od novoty)
Konečně promluvila mlčící většina, že to není tak špatné, jak to někteří jen zprostředkovaně sdělují.
AAA je oligopol a z toho plynou všechny problémy spotřebitele.
Prostě nevýhodné smlouvy.
K tomu, aby normální člověk podepsal nevýhodné smlouvy je třeba POZMĚNĚNÉ ROVINY MOZKU - PARADOXu, kterou navodí dloooooouuuuhým čekáním s tím, že občas někdo za vámi přijde něco vám sdělí a ttím vás šněruje do jejich podmínek, které musíte bezvýhradně přijmout
Neurolingvistické programování v praxi
auto za 190 tis bylo vykoupeno za 165 tis, to si můžete koupit i sám a rozdíl si ponechat na servisní úkony
Mně nabídli po telefonu za auto 250.000,- a když jsem přijel, dávali mi 80.000,-. Tak jsem se zeptal jestli to NENÍ MOC, a že mi stačí 10.000,-Kč, pán pochopil, že za 80.000,- to asi neprojde a řekl, že bude volat do Prahy, tak jsem mu řekl, at nikam nevolá a vrátí mi doklady. Po nějaké době handrkování, nátlaků a manipulací, jsme se zastavili na 200.000,-Kč.
Po nějaké době ... mi volal pán, který to koupil a ptal se mě na spoustu věcí a mimo jiné mi sdělil, že za auto dal 299.000 + nějaké prověření, pojištění a celkem ho to vyjde s navýšením asi na půl mega (drobný nevím - už je to dlouho).
Asi tak.. A pak tu máš hejly který je obhajujou jakože v pohodě a stěžuje si jen pár lidí
Taky jsem prodával auto přes bazar a následně mluvil i s novým majitelem.. Ten bazar byl jeden velký ojeb, nový majitel byl docela nasr. co se dověděl..
Pane Karle, já dostal cenu, kterou mi slíbili po telefonu, když mi volali. Samozřejmě, že to zkusili za menší částku, když jsem tam přijel.
Podobně jako Vy, požádal jsem, aby mi vrátili techničák, že jedu do AUTO ESA, které mi nabízejí stejně.
A domluvili jsme se.
Vy jako kupec, byste taky nesmlouval?
samozřejmě Milane, že bych smlouval.
Prodejem do AAA jsem chtěl se vyhnout nastrčeným osobám, které auto na oko koupí a pak jejich svalnatí, či rusky mluvící nohsledi chodí obtěžovat s fiktivními závadami a žádající slevu.
Za 250.000,- jsem to inzeroval, volali spekulanti, že dají hned tolik nebo tolik a auto si odvezou - takové pochybné existence. Jasně, že jsem to zkoušel dát zpět do Jarova, jenže ten pán co nám to kdysi prodával tam už nepracoval a do protiúčtu by mi dali směšnou částku. Auto bylo čistý, 4 malé tukance a škrábanec závistivce, prázdná klima ...
Auto, které jsem místo starého koupil si nechám, dokud se úplně NEROZPADNE.
Pane karle, taky jsem chtěl mít klid, proto jsem zvolil přes bazar. Vybral jsem dvě nabídky, AAA a Autoesa. Hned s prvním jsem se domluvil, ke své spokojenosti.
Ojeté znamená ojeté a bez záruky jako u nového, musí se počítat s investicemi. Každé ojeté se má kupovat "podle aktuálního technického stavu" a ne podle papíru a stavu počítadla na tachometru.
Nebudu přikládat do ohně s negativními zkušenostmi - ty už jsem popisoval mockrát..., ale přidám příběh ze života mírně opačný.
Soused prodával Opel Zafira. Několik týdnů za 30tis nikdo nechětl, tak to hodil do áček. Výkup relativně bez potíží - slíbených 25 mu i chtěli dát, ale pak se ozvali se srážkou za výkup a papírování 7000,-... slušný administrativní poplatek. No nějak se domluvili, nakonec dostal prý 23 tis a odjel.
Možná úsměvný je konec toho příběhu. Za týden potkal své auto v servisu v sousední vesnici. Koupili ho důchodci, kteří asi na internet nadávají a bojí se podvodů. Proto ten jeho vůz koupili za krásných 40tis. Informaci o stočených km nebo fiktivním servisu mám jen z úst souseda, který se velmi divil, co všechno jeho vůz najednou má...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.