Nejste přihlášen/a.
Bože, to máte skutečně pocit, že všechna stará auta mají stejně obtížnou výměnu těsnění? Například u mého Wartburga W353 to byla bohapustá sranda na pár minut, protože to byl dvoutakt a navíc ta hlava byla asi nejpřístupnější z celého motoru.
Takže pokud máte wartáka, vězte, že je to brnkačka...
Ono je rozdíl staré a staréjiné to bude třeba na motoru natě z devadesátek a jiné na benálu 16v z devadesátek!
Upřesněre co je to hoodně staré-nejlépe typ auta a motoru
R4-1125ccm 8V rv 96 : otlakování hlavy (nebylo třeba orovnat!) , zabroušení ventilů a sedel, výměna gufírek ventilů servis + těsnění pod hlavu a víko, pod svody (V.Reinz) a sání (Corteco) nové šrouby hlavy (VR) , nový rozvod (VP, kladka řemen INA a Gates) samodomo vše 5000kč.
Olej a chladicí kapalinu nepočítám, to bylo připraveno s filtry na pravidelnou výměnu před nehodou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.