Nejste přihlášen/a.
Na X1 1,8I 16V jsem (jeden tlumič) vrtnul 4mm vrtákem v nejnižším místě. Emisemi auto procházelo=vyhovovalo ,bylo ve všech hodnotách uprostřed. Jinak výfuk (pro někoho polský šmejd) přežil auto , před sešrotováním po asi 6 letech od montáže byl ve velkmi diobré kondici , koroze jen na sváru z katem!Ještě se prodal za skoro stejný peníz za jaký byl na aukru koupen. Jinak díky vytékání kondenzátu z tlumiče-ů podstatně prodlouží životnost. Není problém na emise do dírky zašroubovat nějaký šroub patřičného rozměru a tím to utěsnit a poté pak odšroubit!
Na jiném loni na podzim výfuk zvenčí jako nový a za půl roku prohnilý zevnitř!, dán nový a po asi 14 dnech provozu jsem jej navrtal a vyteklo snad půl litru kondenzátu ! U tohoho je to horší nebot je na LPG.
Zdravím
Když jsem v roce 2010 koupil novou dvojkovou fábii 1,4 63Kw tak jsem navrtal do zadního tlumiče dírku 1,5 mm .Pravidelně ji čistím,odkapává z ní kondenzát,na STK (emisích )nikdy nebyl problém,minulý týden mi měnili uhnilou spojku mezi prvním a druhým dílem s tím že střední a zadní tlumič je v pořádku-po 13,5 letech...Myslím,že 4mm dírka je už moc velká.
Jak už zde bylo zmíněno, nic nevrtat, je to zbytečné. Výfuku to v jeho degradaci nijak nepomůže. Když se technik na STK špatně vyspí, tak vás může i vyhodit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.