Dobrý den, Mám Jeep Renegade 1.4 103Kw V létě mi auto padalo do nouzového stavu a chybu na diagnostice to psalo chybu množství vzduchu do turba nebo tak nak … všude jsme hledali díru nikde nic pak se šlo po elektrice vyměnila se čidla a stejně zas padlo … pak najednou přestalo padat do nouzového stavu a cca od sprna auto slapalo jako hodinky ….a asi před týdnem to zas spadlo do nouzového stavu po dalším nastartování zase vše v pohodě …auto jede táhne pěkne ale jak jsem na dálnici a jedu teď 115km a víc a mám tam 6stku tak to vůbec netáhne ale není v nouzovém stavu … těžko se mi to vysvětluje ale auto jede pěkne i na tu 6stku když mám třeba zrovna 85-100km/h tak hezky táhne ale jak je tam cca 120 tak najednou mám nohu na podlaze auto sice zrychluje ale straaasne pomalu. Nemáte stim někdo zkušenost?
Na M9R mi tohle přesně dělalo čidlo teploty DPFka. V létě častěji (asi se v zimním období lépe DPFko chladilo). Dálnice či ostrá jízda znamenala výpadek turba. Po vypnutí klíčku a zase nastartování vše chvilku fungovalo do pořádného prohřátí. pak zase nouzák.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.