Nejste přihlášen/a.
No ono to zase až taková kravina není jako si myslíte p.Meartovec. Ono se totiž počítá s životností tak do 200 000km a max 10roků proto se mnihdy udává doživotní náplň a některé další!
Přesně,soused dělá ve Fordu mechanika už 20 let,takže moudra beru od něho,ale já bohužel mechanik nejsem.
Náhodou já mechanik jsem a jezdim mk3 2.2TDCi. V nadpise máš mk4, pak píšeš mk3. 2.0TDCi 96kw a můj motor je prakticky stejný. Za prvé, vodní pumpu nemáš u rozvodů ale na druhé straně motoru společně se servem. Je tam krátký řemen. Já mám najeto okolo 200tisíc a určitě se nechystám řetěz měnit. Jak píšeš, je tam DUPLEX. Mění se řetěz, napínací a vodící lišty, napínák, ozubené kolo na klikovce, vačkách a naftovém čerpadlu. V druhovýrobě to dělá ET ENGINETEAM. Neberu to, nemám zkušenosti. Řetěz se dělá tehdy, až začne rachotit. U většiny mondeí co ke mě jezdí to je tak až u 380 tisíc kilometrů. Ono je dost rozdíl, když to na jeden start ujede 200 km, nebo s tím někdo jezdí po městě a za den to 10 krát startuje. Interval prostě není pevně stanoven. A díly beru zásadně u Fordu. Stačí Ti to takto?
Pokud beru díly u Fordu, tak v Německu. Kdysi jsem potřeboval něco, v ČR vůbec netušili kdy to bude dostupný, tak jsem ze zoufalství zkusil dojčland a tam to bylo do druhýho dne a kupodivu o třetinu levnější. Plus spoustu dílů mají dostupných samostatně, v ČR jen celek (např. molitan pod zrcátko - v čr jen celý zrcátko) Ford CZ na zákazníka zvysoka, v D je přístup úplně o něčem jiným..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.