Nejste přihlášen/a.
Těsně pod nulou a 10 vteřin = je tam problém, je blbost čekat až při větším mrazu nenatočí vůbec.. Taky bych začal žhavičema. VIF do nafty nic nezkazí. Měřit pokles napětí při startu.
Tak 10 sec považovat za normál - to bych nesouhlasil. Při spadnutí nafty max 2-3 sec a to už bych začal větřit co může být za problém. Čidlo teploty vzduchu a vody a případně žhavicí svíčky. Samozřejmě kontrola napětí baterie, stav svorek a pokles při stratu - nemělo by napětí klesnout pod 9,5 V.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.