Nejste přihlášen/a.
Kdysi dávno, na seatu jsem to dělal tak (bez ABS a dalších el.kurvítek, RV 85 a 91) , že jsem do nádobky lil kapalinu a postupně odpouštěl z nejvzdálenější brzdy-podmínka -v muselo být v nádobce dost kapaliny- když tekla čistá, uzavřel odvzd. šrouba šlo se na další brzdu ,až tekla ze všech brzd čistá, nová kapalina. Nebylo třeba odvzdušňovat, protože tím že neustále byla kapalina v nádobce, nezavzdušnilo se to. I
Dělám to jednoduchým příprackem, kdy nádobku s kapalinou mírně natlakuju přes další nádobku, kde se ten vzduch stlačí.
Pak jen povolím u kola do skleničky a čůrnu i s bublinkama.
Tohle i kapalinu dopouští do nádobky.
Sergej? To slyším porpvé u ABS.
Já akorát vím, že Sergej je dieselelektrická lokomotiva.
A co paní ing. ESPíčková?
Vytlačí se stejné množství, které se ve stejném množství i nasaje.
Jinak by brzda nikdy neodbrzdila a kapalina by se v soustavě množila?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.