Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
U Škody 105 L Typ M 1988 udržované s původní karburací SEDR mi vynechávat motor při sešlápnutí plynu. Nastartuje normálně bez problémů jak studený se sytičem tak teplý bez sešlápnutí plynu.Přidám a auto škube a nejde do otáček.Dám sytič a auto vytáčí normálně a tak vypnu sytič a otáčky drží ale není to 100% chod.Dám další kvalt a vše se opakuje. Sítko čerpadla i karburace naprosto čisté. Vzduchový filtr čistý.Myslím že je příčina někde u druhého stupně ale nejsem si jistý kde? Poradí mi někdo kdo tomu 100% rozumí. Děkuji.
Já jsem Škodovkama odkojen,jezdil jsem od roku 1979 až do převratu.,Pak už jen cizí auta .Teď mám třetím rokem opět Škodu veterána pro radost ,srazy a výlety.Před 40ti lety bych udělal generáklu motoru na polní cestě ale teď po těch létech jsem zjistil že se mi toho hodně vykouřilo z hlavy.
Ty sítka jsou obě čistá,ta pumpička na karburároru byla v pořádku ,membránu jsem přesto vyměnil ale je to pořád stejné. Volnoběh krásný,šlápnu na plyn a bez sitiče motor chcípne.Se sitičem začnu "tůrovat a jsem v plných otáčkách.Vypnu ten sitič a jsem zase na začátku problému.
Děkuji.
Už mám objednané všechna těsnění nutná při sundání a nandání karburátoru .Až přijdou tak se do těch trysek a vzdušníků pustím. Jinak mám ještě jeden náhradní karburátor,možno i na díly.Rozhodně se zase ozvu.
Karburátor nemusíte sundávat. To je potřeba jen pro kontrolu dorazu klapek a to není potřeba běžně nastavovat. Stačí kontrola papírkem zhora. Horní papírové těsnění se používá opakovaně. U SEDR je najčastější vadou ohnuté horní víko.
Dobrý den. Tak jsem se konečně pustil do té své Škody 105.. Jeden kupec mého zrenovovaného sportovního volantu mi poradil at vyměním kabely ke svíčkám. Koupil jsem tedy originál české a udělal jsem to. A světe div se,motor po zahřátí zase šlape jak z fabriky.Takže mu stašně moc děkuji a samozhřejmě všem co se mi snažili poradit. Pán mi děkoval za krásný "Kolíňák" do své Škody 130L a já jemu zase za super radu. Veteránisti si musí pomáhat aby tu ty naše Škody byly co nejdéle. "Volanty zrenovované nebo jen na obšití na Bazoši - volant Kolíňák.
Díky a čauky
Dobrý den.
Tak jsem kvůli Vám sundal koncovku na kabelu a nic podobného jsem neviděl.
Ty kable byly už na voze když jsem ho v roce 21 koupil. Označení 7 MM-PREMIUM SILIKONE CABLE-HIGH POWER 14,
je to asi nějaká Čína. Jsou takový hodně pružný-klidně na uzel. Černý gumový obal,v něm asi bílý silikon a střed černý kabllík.Ten jsem dokola obřízl a vodič je z materiálu jako nějaký chloupky štětce,materiál jsem nepoznal.
Nahradil jsem je kabely Tesla Blatná Škoda 105-120 plyn.. miramaj
Já si myslím že ta měď byla nejlepší. Moto řídím od roku 1976 a auta o tři roky později. Po mědi přišli ty uhlíkové a to byl problém,to se snadno přelomilo. Po převratu přišli všelijaké díly z ciziny a velmi často nekvalitní.
Taky mám raději starou úoctivou měď.,
Ono je to pořád stejný,řekl bych ještě horší.Starý poctivý a spolehlivý se ruší a v platnost se uvádí nařízení,předpisy atd,které se vylobovali pro velké koncerny a společnosti co dobře zaplatí.. Češi byli ale vždy koumáci a uměli si poradit ,vyrobit a obejít ty nařízení. Dnes bohužel strašné množství mladých lidí by nejraději jen bylo na,nic je nezajímá,chtěli všechno,hned a zadarmo.A pak hurá na sítě a zdílet. Nechápou jak jsme mohli žít v tom pravěku s tím co jsme měli a mohli. Ale mi Brontosauři víme a umíme si pomoct a poradit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.