Nejste přihlášen/a.
po 200km nepřerušované dálniční jízdě jsem dojel před barák (mírný svah, tak asi 5% - motorem dolů) a když jsem točil pravý rejd, tak servo vykazovalo neplynulost a místy do rejdu šlo hůř a hned líp, zase hůř a hned líp, nedal jsem kola na max ale na 3/4 rejdu
Byla noc, tak jsem si řekl že ráno zkontroluju - Octavia II TDI -před Faceliftem.
Dnes ráno po strašné anabázi za pomoci velkých kleští jsem nakonec otevřel nádobku na servo kapalinu a je (i přes sklon dolů) nádobka dle měrky.na max.
Ještě jsem to nastartoval a jde to líp než včera, okolo roviny to nedělá vůbec ale pořád tam cítím že to není ok.
Co mě čeká? čerpadlo? řízení? kapalina?
"Co mě čeká? čerpadlo? řízení? kapalina?"
Servis
karelulm - Ale já si srandu nedělám. Víte, abyste dostal rozumnou odpověď, musel byste položit rozumnou otázku. Vaše otázka je podobná, jako byste se zeptal: "proč mi ujel autobus"? Protřo následuje odpověď na stejné úrovni.
@karelulm Magnon má pravdu, za srandistu jsi tady ty. Aby byl problém se servem diagnostikován, tak si představ, že opravdu tady rádci nemají věšteckou kouli a nevědí, co s mechanismem je. Považ, že to zjistí až opravdu, světe div se, v tom doporučeném servisu. Kdybys byl jako blondýna a neřekl nám, že máš nádobku plnou, tak by ti někdo poradil : Dolij si to, v*le. Ale takhle?
Já jsem si tady všiml velice fundovaných odpovědí, a tak jsem takovou i očekával. Když jsem se zeptal servisů po telefonu, bylo mi více lidmi řečeno, že jde o nedostatečný tlak v řízení, někdo by čerpadlo repasoval, jiný dal nové.
Žádná diagnostika tam není. Pokud je kapalina na MAX, buď čerpadlo tlačí jak má, nebo tlačí málo, nebo v rejdu - kdy je nejvyšší tlak, nějaké těsnění propouští,
Jeden TIP byl, vyměnit kapalinu.
Diagnostika problému nejen u auta, ale třeba i u doktora, nemusí nutně znamenat, že objekt má diagnostickou jednotku ke které se připojuje vyhodnocovací SW. Diagnostika obecně znamená proces stanovení diagnozy=Diagnóza (z řec. διαγνώσις dia-gnósis, roz-poznání, rozlišení, vyšetření). Takže třeba očima a ušpiněnýma rukama od oleje. A tento případ tedy obnáší jet s vozem do servisu, aby "se na to podívali", a ne to řešit po telefonu nebo v diskuzi.
Kam se leje olej u Octavie II?
To by mě zajímalo, kterej servis řekl nedostatečnej tlak . Asi autorizák
v servisu mi řekli 40.000,- a že je to na výměnu celého HYDRAULICKÉHO systému, ani další servisy neprotestovali.
Nejdem odborník, prostě jsem se lekl, že mi odešlo řízení. Zatím to funguje bezchybně. Tak nevím jestli to bylo chvilkové selhání, nebo předehra nějaké katastrofy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.