Nejste přihlášen/a.
Začni ol. filtrem jestli tam neni zapomenutý těsnění z minulýho filtru..
Pokud ne tak 2. vana dolu jestli neni přicpanej sací koš bordelem.. Detaily k vaně nevim..
Jo to menší vnitřní. Je na novým filtru, ale když starej filtr sundáš tak těsnění zůstane v motoru. S novým filtrem tam pak jsou dvě... To je nejpravděpodobnější možnost proč to blbě maže..
Asi bych se jako laik zaměřil nejprve zda a jak olejové čerpadlo "tlačí" a pak vypustil starý olej a nalil nějaký proplachovací nechal chvíli vrčet, vypustit a ... a pak nalil nový včetně nového ftru a opět změřil tlak oleje. Po výměně snížit proběh na cca5000km a opět nový.
Jen malý poznatek-zeták si dovezl auto po mámě, poslední rok snad vůbec neježděno, skrze vážnou nemoc (KIa Ceed 14,i16V 80kW) (pokud sedí štítek pak výměně v roce 2020ale najeto jen asi 5-7000km) ale olej je víc černějčí než v mém benálu při výměně po 10 000km!
Pokud rachotí rozvodovej řetez (hydraulický napínák - malý tlak = řetěz není napnutý) a cvakaj hydroštely (dtto nízký tlak oleje v hydroštelu), tak je nízký tlak oleje jasný a měřit nic nemusí. Pokud měřit tlak oleje tak pro kontrolu po opravě. Proplachy a zkrácení intervalu - tim neublíží, ale jsou to spíš perly sviním. Pokud proplach tak spíš normálním správným olejem, nalít tak litr aby sací koš byl od hladinou a protočit, ale taky spíš zbytečnost než aby to mělo význam... Olej bych měnil jen pokud už má odježdíno, tj. 10-15kkm/ 1 rok.
Jako první zkontrolovat to zapomenutý těsnění z minulýho filtru...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.