Nejste přihlášen/a.
Zkontroloval bych ty nový klouby, už jsem potkal šmejd který byl vadný z výroby a cvakal hned, i vy vyšší rychlosti vibroval jako to dělá vnitřní kloub (Kamoka - pokus za levno, výsledek polská sračka zadarmo drahá). Druhej od FAG = OK. Kloub jde zničit i montáží, stačí když se do manžety nasype bordel nebo při nasazování na hřídel ustřihne kousek pojistnýho kroužku...
Geo je potřeba zkontrolovat, i když je čep na kuželu tak se geo čaasto rozhodí. Kontrola stačí i jen projetím - zapamatuj si polohu volantu při přímý jízdě před prací, když se dělá jedna strana, tak pokud se poloha volantu nezmění tak se nezměnila ani geometrie. Pokud je volant jinak tak se to hnulo a je třeba seřídit.
Detaily ohledně výměny vnitřní ho kloubu nevim, ale pokud se poloosa vytáhne tak je dobrý automaticky dát nový gufero, olej pokud je starší tak bych měnil. Novější pokud vyteče tak zachytit, přefiltrovat a klidně vrátit, dolít novým na hladinu. Auto jde i naklonit aby při vytažení poloosy olej nevytekl.
povolení čepů kdekoliv na rameni či u kola = rozhození geometrie
dělalals geometrii , když to vybrovalo jak zbijecka?
mechanik? Možná bych zkusil najít jiného.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.