Nejste přihlášen/a.
To tezko rici, co cim bylo, ale rozhodne to neni nerealne. Alternator predpokladam daji novy, baterku netreba menit staci nabit a melo by to byt OK.
No to je pěkná odvaha. Když svítí jakákoliv závada (tady dobíjení baterie), tak si nejprve zjistím, jestli a jak se s tím dá (nouzově) dojet třeba do servisu. U baterie tuto nejprve nabiju na nabíječce a když jedu, tak klidně udělám přestupek a jedu (ve dne) bez potkávacích světel, které mají největší spotřebu.
@boban... nejhorší je, že z praxe vím, že ti, kteří dělají repas altíků ani neokartáčují mosaznými kartáči víka a jen to zprasí stříbrným sprejem a doprasí tím sprejem i červené vinutín statoru. Takové humusy.
A mimo jiné za 3k je na spoustu aut značková funglovka, takže repas u profíků nemá ekonomicky smysl ani kdyby to udělali opravdu poctivě komplet, pečlivě a z nejlepších dílů...
800 za loterii vyndanou z vraku, to taky neni zrovna supr výhodná koupě, navíc + poštovný a už je to za litr, starej krám bez záruky...
@boban... a jak píšeš ty.
Sehnat slušnej 110A, aby to byl původní Bosch na Fabii bez volnoběžky je kumšt. Pak se svépomocná repas vyplatí. Aneb tvoje slova. Co si neuděláš sám, to nemáš.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.