Nejste přihlášen/a.
Zdravim vyskytuje se tu dost autičkařu proto bych znal rád názor.Peugeot Partner 1,6 HDI 73kw.rv 2017.Tech 1,6 hdiček bylo docela dost nektere horši i lepší.Nema nekdo zkusenost s tou 73 kw verzi?Puvod auta znam 152000km.Rok i cena 125 tis.myslim zajimavá.Jen nevim tahle verze motoru a jestli 152000 km uz neni na hranici problemu a problemu...ale chápu zaleži kdo s tim jak jezdil a zacházel Diky
V roce 17 se už dávno 2.0HDI nedělaly. Tam už bude motor DV6, přičemž ten měl 66, 73 a 88kW. Ta 73 je docela čiperná, je však otázkou, není li to už BlueHDI - tedy verze s močkou. Ta dělá problémy, měl jsem dvě tyto auta za sebou jako služebáky v provedení Tepee. Nebyly špatný, jezdilo se v tom fajn, určitě si nechte na diag zkontrolovat tu močku - je to kurvítko a dost drahý - u toho posledního Partnera to vyšlo na cca 60tKč. Pak je ještě jedna nectnost - má to platformu z C4, takže sice pohodlný svezení, ale při zátěži ´jde zadek silně dolů a auto celkem rychle ometá zadní gumy . Jinak ten první P s DV6 dožil 300tkm a jako tříletý šel do bazaru, druhý s DV6 měl taky okolo 300tkm za necelý 4 roky - tam vysírala ta močka, ale po opravě jezdí - má ho kolega
V současnosti, tedy od cca od rv 2014 je nejlepší volba právě HDi. Nevím jak novější (máme tedy asi nejstarší variantu 1,6 = DV6ATED4 bez kurvítek jako FAP a eolys) , takže nwn jak je řešena vana-pokud s prolisem vyp. šroubu dovnitř motoru- pak dp IHNED tuto vyměnit nebo prolisovat opačně (nemusí jít ani vana dolů! takto zůstává při výměně skoro litr starého oleje v motoru. Jinak, chce to trochu péče (pravidelné výměny olej filtrů...) a k tomu co psal p.Promon není co dodat.
@Promon a diesel děkuji za odpovědi
Potěšil jste mi s tím 300 tis nájezdem u dvou vozů a celkem s pozitivním hodnocením ale trochu odradil s motorem už BlueHDI a opravou za 60 tis...To asi riskovat nebudu pokud by motor byl blueHDI
Jinač je to Tepee říjen 2017. Zjistím tedy v techničáku někde co je tam za typ motoru (močka blueHDI) případně kde jinde?
ještě jednou díky
Emisni norma EU6 plati od zari 2014, tedy auto z roku 2017 je jiste BlueHDI. Pokud nechcete riskovat problemy s mocovinou, tak risknete koupi minimalne 10let stareho odjeteho dieselu...
To Petr2 - poznáte to velmi jednoduše - stačí otevřít dvířka u nádrže ( což jde vždy, tyhle auta mají zamykací špunt,) no a pokud pod těmi dvířky uvidíte i modrý špunt, máte jasno - tudy se dolívá AdBlue. Ale nemusí být pravidlem, že se to dodrbe, u nás máme 17 P Partner a co vím, problémy měly dva. U toho jednoho to nějak ,,repasovali´´´u toho mého se měnil celý blok nádrž - pumpa -jednotka)
Bližší info o tom problému zde - idnes.cz/...
To totak - ano, u současného zaměstnavatele jsem jako nastupující servisák vyfasoval právě Partnera s 1.9 atmosférou. Byl jsem za ni rád, protože jinak mi hrozilo Clio v dvoumístné verzi - neskutečný střep se spolehlivostí na nule, zejména ,, popúulární ´´ 1.5dCi trápila ostatní kolegy.
Jáí tu 1.9 vyfasoval s nájezdem cca 300tkm, je fakt, že ten diesel byl nerozbitný, ale výkonem dost žalostný - ano, na jezdění ,,kolem komína´´ stačil, ale na lítání po republice to byl coural. - v legendárním kopci na D1 na Kývalku mě předjížděly i kamiony . A taky díky tomu nájezdu už byl dost zrychtovaný, co vzpomínám měnil jsem hned zadní nápravu, všechny zámky, komplet páčky pod volantem, přední pružiny a komplet brzdy.
Ovšem po něm jsem vyfasoval právě ten 2.0HDi - taky už měl cosi najeto, ale proti té 1.9 to byla raketa a velmi spolehlivé auto. Taky se měnila ta náprava s torzkami - ale to bylo celkem levný. Ano, ty nový Pažouty jsou lepší, lép vybavený líp se v tom jezdí - ale o spolehlivosti 2.0HDi si ty novější mohou nechat jen zdát.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.