Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Koupe Peugot Partner

Od: petr2 odpovědí: 10 změna:

Zdravim vyskytuje se tu dost autičkařu proto bych znal rád názor.Peugeot Partner 1,6 HDI 73kw.rv 2017.Tech 1,6 hdiček bylo docela dost nektere horši i lepší.Nema nekdo zkusenost s tou 73 kw verzi?Puvod auta znam 152000km.Rok i cena 125 tis.myslim zajimavá.Jen nevim tahle verze motoru a jestli 152000 km uz neni na hranici problemu a problemu...ale chápu zaleži kdo s tim jak jezdil a zacházel Diky

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Já bych bral fakt jenom ten 2.0HDI. Výkon, spotřeba, životnost
k2

Jste si jist, ze se do 2. generace dvoulitr vubec montoval?

 


0x

V roce 17 se už dávno 2.0HDI nedělaly. Tam už bude motor DV6, přičemž ten měl 66, 73 a 88kW. Ta 73 je docela čiperná, je však otázkou, není li to už BlueHDI - tedy verze s močkou. Ta dělá problémy, měl jsem dvě tyto auta za sebou jako služebáky v provedení Tepee. Nebyly špatný, jezdilo se v tom fajn, určitě si nechte na diag zkontrolovat tu močku - je to kurvítko a dost drahý - u toho posledního Partnera to vyšlo na cca 60tKč. Pak je ještě jedna nectnost - má to platformu z C4, takže sice pohodlný svezení, ale při zátěži ´jde zadek silně dolů a auto celkem rychle ometá zadní gumy . Jinak ten první P s DV6 dožil 300tkm a jako tříletý šel do bazaru, druhý s DV6 měl taky okolo 300tkm za necelý 4 roky - tam vysírala ta močka, ale po opravě jezdí - má ho kolega

k2

V roce 2017 uz davno platila EU 6, takze to jiste BlueHDI bude.

 


0x

V současnosti, tedy od cca od rv 2014 je nejlepší volba právě HDi. Nevím jak novější (máme tedy asi nejstarší variantu 1,6 = DV6ATED4 bez kurvítek jako FAP a eolys) , takže nwn jak je řešena vana-pokud s prolisem vyp. šroubu dovnitř motoru- pak dp IHNED tuto vyměnit nebo prolisovat opačně (nemusí jít ani vana dolů! takto zůstává při výměně skoro litr starého oleje v motoru. Jinak, chce to trochu péče (pravidelné výměny olej filtrů...) a k tomu co psal p.Promon není co dodat.

 

petr2

0x

@Promon a diesel děkuji za odpovědi

Potěšil jste mi s tím 300 tis nájezdem u dvou vozů a celkem s pozitivním hodnocením ale trochu odradil s motorem už BlueHDI a opravou za 60 tis...To asi riskovat nebudu pokud by motor byl blueHDI

Jinač je to Tepee říjen 2017. Zjistím tedy v techničáku někde co je tam za typ motoru (močka blueHDI) případně kde jinde?

ještě jednou díky

k2

Emisni norma EU6 plati od zari 2014, tedy auto z roku 2017 je jiste BlueHDI. Pokud nechcete riskovat problemy s mocovinou, tak risknete koupi minimalne 10let stareho odjeteho dieselu...

Staré 1.9 D jezdily tak dlouho, dokud nebylo vidět skrz podlahu na silnici. Zet si ho kupoval jako že na rok. Mělo natočených přes 500 a jezdilo mu ještě 5 let. A dneska aby se člověk bál jestli to dá 300 tis. To jsou hrozný pořádky.

To Petr2 - poznáte to velmi jednoduše - stačí otevřít dvířka u nádrže ( což jde vždy, tyhle auta mají zamykací špunt,) no a pokud pod těmi dvířky uvidíte i modrý špunt, máte jasno - tudy se dolívá AdBlue. Ale nemusí být pravidlem, že se to dodrbe, u nás máme 17 P Partner a co vím, problémy měly dva. U toho jednoho to nějak ,,repasovali´´´u toho mého se měnil celý blok nádrž - pumpa -jednotka)

Bližší info o tom problému zde - idnes.cz/...

To totak - ano, u současného zaměstnavatele jsem jako nastupující servisák vyfasoval právě Partnera s 1.9 atmosférou. Byl jsem za ni rád, protože jinak mi hrozilo Clio v dvoumístné verzi - neskutečný střep se spolehlivostí na nule, zejména ,, popúulární ´´ 1.5dCi trápila ostatní kolegy.

Jáí tu 1.9 vyfasoval s nájezdem cca 300tkm, je fakt, že ten diesel byl nerozbitný, ale výkonem dost žalostný - ano, na jezdění ,,kolem komína´´ stačil, ale na lítání po republice to byl coural. - v legendárním kopci na D1 na Kývalku mě předjížděly i kamiony . A taky díky tomu nájezdu už byl dost zrychtovaný, co vzpomínám měnil jsem hned zadní nápravu, všechny zámky, komplet páčky pod volantem, přední pružiny a komplet brzdy.

Ovšem po něm jsem vyfasoval právě ten 2.0HDi - taky už měl cosi najeto, ale proti té 1.9 to byla raketa a velmi spolehlivé auto. Taky se měnila ta náprava s torzkami - ale to bylo celkem levný. Ano, ty nový Pažouty jsou lepší, lép vybavený líp se v tom jezdí - ale o spolehlivosti 2.0HDi si ty novější mohou nechat jen zdát.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]