Nejste přihlášen/a.
Obávám se, že je to případ, kdy kdysi kvůli odpočtu DPH se, jinak běžná auta, předělávala na kategorií N1 - nákladní automobil. Zpravidla měla tato auta oddělený zavazadelník od prostoru posádky pevnou přepážkou, zatmavená boční skla do zavazadelníku. Jednalo se tedy přestavbu, změnila se hmotnost, nosnost, objem zavazadelníku a někdy, u malých aut, se snížil počet cestujících z důvodu dodržení povolené maximální hmotnosti. Bohužel se jedná o přestavbu a tudíž se musí jít cestou uvést vozidlo do běžného stavu a žádost o schválení přestavby. Dnes již ale není nutné přepážku ani zatemění na autě mít, nicméně kategorie vozidla zustává, ale ničemu to nevadí. Přestavba na osobní auto nemusí být mozná, protože mnohdy bylo auto v kategorii N1 už z výroby, třeba bylo ošizené, přizpůsobené, někdy například rovnou chyběly úchyty pro zadní bezpečnostní pás uprostřed. Občas to jde vyčíst z VIN, kde je to zakodované.
U nás se v některých případech tak rychle mění legislatina,že to málokdo stíhá sledovat..TK na rok jsem řešil za 20? let na jediné STK , kde to prostě jinak nešlo...byl jsem tam poprvé a naposled
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.