Ano spíš to vybruje a hlavně po přidání plynu, zkratka rychlejší projetí zatáčky v nižších rychlostech a s akcelerací.
Pokud jezdím opatrně a pomalu tak to vibrování nejde slyšet, zhoršuje se to při dešti a mokré vozovce tam už to jde slyšet někdy i na místě, zahamovàní i za sucha.
Na přední nápravě jsem si dělal svépomocí PPrameno s čepem a na obou stranách tyčky stabilizátoru.
Později preventivně oba klouby nedávno a problém zůstal.
Problémy mám od té doby co jsem večer jel městem a při otáčení jsem přehlíl ostrůvek na tramvaj. Vjel jsem na něj oběma koly, pravou stranu ale daleko razantněji až sem prorazil pneumatiku takže 2. den nato jsem musel koupit i dvě přední pneumatiky.
Rameno se stabilizatorama jsem měnil chvíli po kolizi to je před třemi měsíci od té doby jsem mohl najet zhruba 20 tisíc km a nedávno udělal ty vnějšky poloos a ještě stále to zlobí.
Nebylo by teda lepší koupit celou pravou poloosu včetně vnějšího a vnitřního kloubů?
Jde o to že jeden mě říkal že se musí vypustit olej z převodovky a druhý zase říkal že ne, ten kdo říkal že ne je můj mechanik
Práva strana u spolujezdce, ta poloosa.
Toyota Yaris MK2, 2008 1.3vvti 64kw, 2SZ-FE
A plecháče alebo disky si pozeral či nie sú krivé po hentakej šupe, že ti seklo pneu? U niektorých áut vnútorné kĺby menit ani nejdú dá sa jedine celá poloos. A tak či tak by musela íst von z prevodovky. A áno stane sa na strane prevodovky že.nejaka čast oleja vytečie ale nie celý olej. Ten tam vieš doliat spät buď vyšrobovaním spiatockoveho špinača alebo na prevodovke býva tiež kontrolný srob. Neviem ako to má zrovna tvoje vozidlo.
Ja by som vozidlo zveril niekomu kto má viac skúseností a nech ti vymení ozaj to čo treba, lebo podľa toho čo píšeš, aj keď.nechcem nikoho urazit, ale tvoj mechanik zrejme nemá dostatok skúseností, aby si hovoril mechanik.
Ideálne pozriet tie disky či nie sú nejak ohnuté, prípadne prehod predné za zadné a zadné za predné a počúvaj či sa zvuk nejak zmení alebo prípade pôjde viac zo zadu.
Za ďalšie by som supol auto na dvihak roztočil predné koleso a počúval či nie je zle ložisko. Môžeš kľudne jednou rukou točit kolo s druhou sa chyt prednej pružiny. Ak budeš cítit v pružine chvenie počas toho ako sa koleso točí, máš chytene ložisko. Je to istejšie ako počúvat hluk. Poloos a kĺby dokážu narobit tiež šarapatu, majú totiž nejakú vôľu. Toto skús na oboch stranách. Niekedy totiž ložisko nemusí hučat pokiaľ nie je zatažené ako príklad v zákrute. Moj prípad. Tou ranou mohlo dostat dobre na prdel a to čo vibruje je vychyleny náboj a to co huci v zákrute je ložisko. Dost pravdepodobné
Pokial sa ani jedna teória nepotvrdí..dvihak, vyradit rýchlost roztočit koleso a sledovat poloos či sa točí pekne alebo má ovál(hádže). Rovnako obe strany pozriet.
Potom už len skontrolovat čapy a silentbloky ramien či je všetko riadne upevnené dotiahnuté a nemá vôľu.
Rovnako tiež môžeš skúsit keď stojíš na mieste s vypnutými motorom jemne posúvat volantom doprava doľava či tam nie je vôľa.. v riadení.. volant musí hneď zaberat z tažka. Pokial pôjde čo len pár stupňov ľahko bez odporu, je vôľa v riadení.. ale to by ti snáď na geometrii zistili.