Nejste přihlášen/a.
Podobně mi to ubývalo na Feldě. Nakonec byl prasklý plastový dílec na bloku motoru příruba vodní FEL/... , vlivem tepla zahřátého motoru se kapka odpařila a místo jsem našel po zastavení a při vychládání motoru. Těsní ti těsnění ve víčku na dolévací nádobě/expance?
No, jakobych to už někde zažil...od listopadu řeším úplně to samé. Litr na 1000 km+- úplně stejná spotřeba. Únik nikde, odtlakovaný EGR, vyměněný chladič spalin i hlavní chladič kapaliny. Přes topení (radiátor) neteče, není nic cítit v kabině (to by fakt bylo cítit + vlhkost v kabině), to jediné se zatím nerozebíralo. Natlakovaná expanzní nádoba, která za studena drží tlak a za tepla tlak padá...po tomhle pokusu nakouknuto kamerou přes žhavičky do válců a sucho..Pochopitelně pumpa suchá, víčko vyměněno. Test CO2 taky negativní. Nic netlakuje. Nyní repasovaná hlava+těsnění. NIC. Stále se ztrácí voda. 60 tis a nic nevyřešeno. 5 servisů, včetně autorizovaného a nikdo to neumí opravit. Bože jak já bych rád někomu zaplatil za opravu. Potřebuji O2 77KW ještě udržet při životě...Pokud Tomsase něco nového-napiš. Jsem z toho úplně mimo. Už to najelo 25000km a nic se nehorší/nelepší. Kdybych vyměnil motor, nic se nestane, tohle je záhada neuvěřitelná.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.