Nejste přihlášen/a.
reklamovat můžete, ale nemyslím si, že úspěšně...
Ale rozhodně bych je naprášil, at se tam udělá kontrola paliva! Ti šmejdi už tak mají marže vysoké a jestli tam prodávají nějaký hnus, aby si vydělal majitel čerpací stanice aby mohl gamblit v kasínu, to mi dochází slušné výrazy.
Jen se pro jistotu před celou akcí podívejte, jaké doporučené palivo má mít vaše auto... Jestli má jezdit na 98 a dáváte tam 95, chyba je na vaší straně.
By mě zajímalo, jak dokážeš, že v nádrži byl benzín z ONA a nebyl tam přimíchán třeba druhý den nějaký sra*kový.
To snad ani dokázat nejde.
Můžeš akorát poslat na ONO kontrolu na udání (dokud nevytočí skladovací nádrž) , ale to je vše.
By mě zajímalo, jestli je to jen u některých benzinek,, nebo u všech a jak často?
Zdali si dělá záznam, když má stále problém?
Nikdy se mi to nestalo. Možná proto, že tankuji výhradně EuroOil a Benzina i když v okolí mám MOL, Shell, OMW.
Co vím, tak ONO vyhcvalují znalci donebes k vůli levnému palivu. Možná levnost je právě odrazem nekvality zvláště v této době, kdy zase ceny lezou nahoru.
Na 90% je podle mě problém v autě. Lidi nemění palivové filtry a ničí palivová čerpadla trápením jízdou na rezervu se svítíím hladovým okem. Čerpadlo se totiž chladí palivem a když je ho málo, tak se do 20 minut ohřeje a nechladí. Zvláště ve vedrech.
Palivová čerpadla jsou jako průtokové ohřívače, když musí natlačit 3 Bary a ještě obtížně přetlačují zacpaný filtr paliva.
Kdyby některá benzinka měla takový benzin, že by více aut dopadlo jako tazatelovo, tak se to určitě roznese, páč u nás se vše vykecá.
Na Shell jsem jednou tankoval karburátorového Favorita a od té doby nikdy. Jak ten karbec nedoreguluje, protože nemá zpětnou vazbu čidlem klepání a lambdou, tak se ukáže, že palivo stojí za prd.
U řízených systémů to běžný řidič mnohdy ani nepozná, pokud nejezdí na Italskou údržbu, ale jen to šolíchá.
Jenm tak mimo soutěž, trochu OT! Máme 2x benzinu (jedna byla ještě před cca2 roky OMV) pak MOL (před rokem to byl ještě Agip) , T-ONO a Euroil a Frukoil (tam lze natočit i Jindřichohradceký tuzemák -RUM) když nepočítám ty malé lokální no name.
U T-OnO pokud přijedete v sobotu po osmé hodině tak čekáte, na stojan minimálně dvě auta Po padla v týdnu zásadně nejezdí tankovat, protože je to na dlouhý čas. Na ostatních pak jedno za nějaký časový úsek (neměřil jsem)ale poblíž s výhledem na euroil jsem pracoval a za směnu jestli se čerpala dvě auta , tak je to možná moc.Další ještě z doby kdy bylo v JH OMV-kdykoliv jsem jel okolo , tak tam čerpala max 2 auta, a to je na hlavním tahu Když to shrnu tak u T-ONO je několikanásobně menší pravděpodobnost ( díky velmi vysoké výtoči) natankování špatného paliva. Osobní zkušenost syna-P-106 1,1i40kw -podlehl tlaku mechanika a pár plných nádrží N95 u Auroilu zjistil, že nemá žádnou výhodu, jen to že ho to vyšlo na nádrž o cca 150víc než T-Ono.
Jinak soused než šel do důchodu byl nejvyšší šéf místní pobočky velké cizí spediční společnosti a tankoval tam ropu do MB-220cdi a posléze opět do úplně nového BMW -když jsem se na základu fám o onu ptal zda nemá obyvy z paliva-nechávám dělat rozbory a palivo je vždy OK
škubající auto může být také těsně před smrtí
V praxi je to jinak, ONO má stejného dosdavatele jako jiné čerpací stanice, v ČR se neprodává 20 značek benzinu od 20 váropbců...ONO má nízké ceny a proto prodává, benzin je čerstvý prože se doplnuje kaýždý den ..
já bych se naopak bál tankovat na MOL nebo OMW které jsou hned vedle ONO, benzin jim dlouho leží v nádržích protože je dražší o 4 koruny a nikdo tam netankuje, vzhledem k tomu že benzin se nedá dlouho skladovat ztrácí v jejich jamách na KVALITĚ
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.