Nejste přihlášen/a.
Je tam nějaký problém s jednotkou žhavících svíček, svíčky mohou být dobré, ale vyměň je, 4C2E je "omezení točivého momentu vlivem čidla váhy vzduchu a 4C2F je omezení točivého momentu EndTuning - BMW kódy Můžeš mít načaté čidlo váhy vzduchu(snímač/průtokoměr vzduchu). Zkus tu váhu vzduchu případně odpojit v konektoru(bude to mít větší spotřebu, jinak se po odpojení nic nikdy nestalo, kromě zápisu chyb, tu ale po přezkoušení smažeš) a zkoukni plastové dílce kudy jde vzduch směrem k váze vzduchu, jestli to není někde přicpaný(vzduchový filtr, zohýbané plastové dílce nasávacího potrubí, netěsnosti spojů potrubí, hadic).
Pokud je čidlo/sonda DPF vypnutá, tak by s tím chipovaná jednotka programově neměla počítat. Ty tam máš chybu jednotky žhavení a váhy vzduchu, čidlo DPF na diagnostice nemáš. Osobně takový úpravy aut nemám rád, ekologie/příroda dostává zabrat a jet za takhle vytuněným diezlovým autem je v drtivé většině vopruz(mastné saze, nedýchatelno). Kdyby tohle udělali všichni, vrátili by jsme se do devadesátých let minulého století. Lidi, hlavně ti ve velkých městech byli rádi že se do aut v ČR konečně montovaly katalyzátory-tuším rok 1992. Už aby pustily "bezpečný" vodík za rozumnou..
Něco jako čidlo DPF neexistuje.
Jen teplotní čidlo spalin před a za DPF a diferenciální porovnávač tlaků před a za (měří zacpávání)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.