Nejste přihlášen/a.
Zdravím pánové , tak jsem se do toho pustil ale pořád nesvítí. Do konektoru vzadu od světla zpatečky nejde napětí , měl jsem i patici žarovky dole.Měřeno napětí multimetrem - nula. Pak jsem se pustil do toho čidla, jsou tam taky dva kontakty na konektroru ty když jsem přemostil tak taky nesvítí. Samotné čidlo si myslím, že je v pořádku protože po zařazazení zpatečky sem to na konetorech prozvonil. I když bylo pak venku tak po zatlačení a přiložení multimetru na vodiče prozvoní tudíž el. obvod tam je. Pojistky smaožřejmě dobré - 40 pozice 10A. Vedle mlhovka vše ok, také měřeno. Nevím tedy co se mohlo na te zpatečce kde podělat , chvíli svítila pak zas ne... tak sem se obratil zde, ale od te doby ani záblesk. Nějaká rada? Vodič se přece nemoh jen tak přesušit a pojiska celá. jinou sem zkoušel.. Děkuji za pomoc.
PS: samozřejme vše pod kličkem a zaple světla, zařazená zpatečka
Pojistka je opravdu dobrá?
Vezmi asi př.: 4m drátu, ten dej na mínus pol baterky a druhej konec na žárovičku 12V 5W třeba W5W.
Pak žárovičkou ošahej konektor na svazku auta co má být do spínače zpátečky, zda tam při zapnutém klíčku jde na jeden pin 12V a žárovka svítí a pak postupuj dál na zadní světlo a konektor samosebou měj proklemován.
Panové tak vyřešeno! posledni co mě napadlo tak zkoušet pojistky všechny pojistky a ona to není pozice 40 jak je nakrasleno na deklu ale 53 pozice. Nechapu proč to tedy tak je jestli jsou tam dvě čico... taková drbačka a nakonec je to pojistka na kterou mi to pořad sedělo. Každopadně děkuji všem za rady. Aspon sem se něco přiučil.
PS: foto deklu kde je to zobrazeno
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.