Nejste přihlášen/a.
Když čistím benzínové vstřiky, tak jednak jsou ponořené v čističce a ještě do nich pouštím pulzy, aby vibrovaly a jehla v nich otevírala.
Naftové jsem ještě nečistil.
souhlasím s tím VIF, dávám na nádrž cca 4 víčka, před tankováním, na intenzivnější číštění klidně plechovku...čistí to i ventily, vyplatí se větší, alespon 5l balení, na doplnování plechovky nebo lahvičky
Já zatím čistl jen 1 benzínovej a jinak LPG, použíl jsem VIFko napůl s acetonem, tahal to skrz vstřik tam a zpátky injekční stříkačkou a přitom ho nechával bzučet napájenej pár voltama střídaviny.
VIF je mastnej. Jak diesel tak benzin aditiv.
Maximálně čističem na klapky.
U plynu ten solenoid kontaminuješ.
To je jako kdyby jsi chtěl proplachovat trubky od klimy vodou.
Ta mastnota VIFu je fakt, když jsm ho kdysi zkusil ze zvědavosti (výrobce na dotaz ohledně nápadu přisávat VIF do sání neodpověděl) jen trochu preventivně přicmrndnout mezi lpg filtr a vstřikovače, že by se "čistily a ošetřovaly" společně s motorem průběžně, tak se z vifu asi jenom něco odpařilo a zbytek připomínající med jsem ze vstřiků musel zase odmastit Byl to poslední pokus než jsem je vyměnil za polský za 5% ceny.
Ještě to napětí do vstřikovačů, aspoň u těch lpg - 9-12V je asi hodně (minimálně v případě ss napětí, to by se upekly), většinou mají odpor jen kolem 2 ohmů, ani jednotka do nich nepere tolik, respektive otevírá sice asi plným napetím, ale jen v podobě krátký špičky a pak už drží otevřený jenom malým proudem.
asd1 : to je jasný a taky to dělám ,ale to auto uz má najeto cca 250tis. Dřivější majitel tomu moc nedal a jezdil krátký vzdalenosti. Takže si dokážeš představit jak asi vypadal egr ventil a proto bych chtěl ty vstriky vyndat jak to vypadá. Na youtube je hodně videí i italských ,tam jenom dává špičkama do ultrazvuku a ani to nerozebírá. Asi bych udělal to samé a bude to furt lepší než teď. Prostě sem poznal rozdíl mezi benzinovými nečištěnými vstřiky a po ultrazvuku. To je prostě znát ten rozdíl v tahu,akceleraci celkově je to vyrovnaný ten volnoběh nevim no. Hodně lidí muselo vsřiky měnit protože zalepený se poškodil uvnitř a k tomu nechci aby došlo.
Gumidek: Isopropyl? díky vyzkoušime to co z toho vyplave
kdyby někdo nevěděl co je italská údržba tak je to točit motor do omezovače to je fakt udržba teda :D .. Ale jo zkusim to. než vyndavat vstřiky tak to zaleju vifem a dostane do omezovače . To bude nafták celej štastnej :D
Přesně tak, není to jen o otáčkách, ale o co největším průvanu a ideálně i teplotě spalin.
Do práce to mám 10km a skoro denně ke konci cesty motor minimálně jednou rozkulím pod plynem na dvojku mezi 5-6t dle provozu. A jakmile se občas dostanu na dálnici, tak taky hned u nájezdu dvojku a trojku do šesti a pak aspoň jedno dlouhý stoupání na čtyřku co to jde.
Ovšem nejlepší údržba je dovolená s tunovým obytným přívěsem, nebo půldruhý tuny vlek dřeva, to v každým větším kopci znamená trvale 80 na dvojku.
Jen ten EGR se přitom asi moc nevyčistí, ten (pokud ještě správně funguje) se takovýho režimu jízdy přece neúčastní a je zavřenej (u mě se teda i tak nezasere vůbec, saje mi jen čistej vzduch pro ochuzení směsi při nízký zátěži).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.