Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Houpání volnoběhu v rychlém tempu

Od: boby odpovědí: 11 změna:
Zdarec tak tohle by člověk nečekal. Normálně jsem nemohl nastartovat. Závada byla nezapojená řídící jednotka LPG. Jako první mě napadlo přelomené vedení k jednotce. Kabel k čidlum jsem vymontoval a proměřil (propiskal) OK
Tím jak sem propojil jednotku Lpg začala startovat. Ale volnoběh strašně houpe a hodně rychle. Jet se s tím dá, ale na každé křižovatce všichni čumí co se děje.
Mrkněte

youtu.be/...
doplněno 21.07.23 10:24: Ještě sem nedodal že to dělá na benzín

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

cars

2x
Pokavaď ti pomohla popsané operace, možná stačilo jen vyndat zandat konektor, případně prostříknout Kontaktolem, případně napružit kontakty?
Může to být špatný kontakt nějakého snímače, nebo také cokoliv jiného, mechanická závada
boby

Díky, no rozvody mám nastavený správně, když sešlapnu plyn tak jde do omezovače což by nešel. Začalo se to dít po odpojení portu řídící jednotky a komplet kabeláže. Pružinky jsem nspružil u všech konektorů. Další objev že když odpojím čidlo kliky a protocim motorem jakoby na prázdno pak to zapojim a nastartuju tak otáčky nelítali ale bylo to přidušené. Bude to stopro v kabeláží nebo ještě hůř v ECU

Plynaři běžně naruší kabeláž svým neumětelstvím a pak po čase problémy. K vůli jejich LPG je kabeláž různě látaná, nastříhaná, letovaná, atd... a kvalita práce hraje klíčovou roli v životnosti svazků...

boby

Plně souhlasím, včera mi to nedalo a hledal jsem kam jde černý drátek od 1civky a ono k Lpg co to je a k čemu to je připájený na kabelu k cívce. Budu muset ještě prolustrovat LPG

 

pokl

0x
Výměna membrán karburátoru. Stalo se mi to u čtyřtaktní sekačky.
Snad poradí zkušenější
boby

Díky za tip, ale tohle má vstřikování. Tohle lítání dělá hodně lidem s autsma na LPG. Takže tam budu hledat nějakou souvislost. A pokud auto nejde nastartovat, nestřika vstřik až po zapojení jednotky plynu je už hodně svázaná plynová soustava s benzínovou. Ještě zkusím jestli bude houpat na LPG pokud ne je to v benzínu aha tak díky
vernon
Tohle není motorová pila, ty membránový karburátore...

 

boby

Tak je to vyřešené k mému klidu a hlouposti za to opět mohla hlava ale ta moje. Sice sem propojil Lpg jednotku, ale už sem jaksi nepřipojil hadice od LPG vstřikovačů a těmi pruchodkami nebo ventilem nebo štekr prostě to co plynari navrtali do sání tak tím to prisavalo falešný vzduch. No a to je 4x po 3mm díra tak to už asi bude na přisavani znát. Nyní je volnoběh jak kotátko jen si přede. A to sem chtěl už přehrávat jednotku a měnit kabely atd jiný po...iny
Děkuji všem co mi chtěli a snažili se pomoci. Lidská lenost nezná hranice a díky nezapojení sem mohl auto zase brutálně rozkuchat
bery*

Hehéé, to znám, ono k potrápení stačí, když lpg střelí do sání a jedna z těch hadiček (mám volně nasunutý bez spon, je tam víceméně podtlak) uletí, nebo se rejpu v něčem okolo a náhodně ji odpojím Horší zrada je, když se fakt podělá lpg jednotka a pak kraví, už 3x nebo 4x mi odešel některej z budičů, co otevíraj lpg vstřiky a jeden pak bud nefoukal vůbec, nebo naopak pořád naplno, to je pak lahůdka, hledat chybu někde na cestě na dovolenou ... kor když po každým dalším pokusu o start se motor totálně uchlastá. Už radši vozím náhradní jednotku + mám jednoduchou úpravu, se kterou v takovým případě stačí odpojit štěkr od postiženýho vstřikovače, náležitě ohulit mapu délky vstřiku těm ostatním a motor do opravy plnohodnotně běží na 3 vstřiky (4-válec) Ta úprava mi zároveň eliminuje případný rozdíly mezi 4 vstřikovačema, když se opotřebením rozjedou, nebo nejsou mechanicky úplně shodně nastavený. (mám výstupy sloučený dohromady a zase rozdělený do 4 větví sání, původně jsem to takhle ubastlil právě kvůli starým rozjetým vstřikům Bosch Med (LandiRenzo), co by vyšly na desítku a už jsem to pak nechal i po výměně za nějaký polský za pár stovek a ono se to pořád hodí ).

boby

Ty kráso, no sponky mám nacvakavačky, ale ta jednotka noo to si mi napsal zase uklidňující text . Teď ale zatím klape a vstřiky taky tak snad. No je to značka Tartarini l. Tohle co píšeš to mi dělalo BRC JESTE u Berlinga celý sání plný kouře z plynu. Jezdilo to pěkně ale strach byl strach tak šel jinej reduktor a jednotka myslím že vstřiky taky . No celá sranda na 5k ale to už se vrátilo. Takže Bery je taky plynar
bery*

Jo jo, taky plynař Mám LandiRenzo Omegas, předtím ve feldě 1,6 AG Autogas (to i přes relativní jednoduchost zlobilo furt) a předtím Lovato ve formanu, to bylo úplně zlatý

Ale s tím odpalováním driverů vstřiků jsem (snad) nedávno odhalil příčinu - když to "najednou" začalo divně jet, škubat, chcípat po vyřazení, dlouho startovavat i přes kvalt, prostě totál ulitý - došlo mi, že těsně předtím jsem zablikal dálkovkama na nesvítící protijednoucí auto. Ve světlech mám výbojky, takže mi došla možná příčina s nějakýma špičkama pronikajícíma při bliknutí zpátky do napájení. A mám pocit, že i v některým předchozím případě bych našel souvislost třeba se startem s rozsvícenýma světlama. Zkusmo jsem to fixnul přidáním keramických kondíků pro odrušení přímo do jednotky, tak časem uvidím, jestli to k něčemu je.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]