Takže po "drobné nehodě" byla prasklá vodní pumpa i olejový chladič, přitom nebyl poškozený vodní chladič a při opravě se něčím zanesl termostat? To se mi moc nezdá.
Aventilátor funguje? Teď jsou extrémní vedra, bez něj nebude problém auto v koloně uvařit.
Olejovy chlad.byl poskozen uz pred nehodou.ventilator funguje.naraz byl pod muj naraznik.ne na masku.Vari mi protoze je dira v chladici. Jak muze vzniknout dira v chladici?korozi,mechanicky umyslem a muze to byt,kdyz termostat neotevre je mozne ze ten tlak si najde slabe misto kudy by vysel?
Na nádobce je přetlaková zátka, takže tlak se při vaření zvýší, ale ne extrémně. To už by chladič musel být načatý, aby jím to začalo téct.
To nevím, co by jim tam muselo spadnout, aby neotvíral termostat. To bych spíš čekal, že to nedostatečně odvzdušnili. bylo tam málo vody a proto se to uvařilo. Taky je možný, že jste to uvařil moc,prdlo těsnění pod hlavou a prdí to do vody.
Teď by asi byl nejlepší postup (pokud to neteče moc) otestovat CO2 v nádobce chladiče, aby se vyloučilo to těsnění. Když se nepotvrdí, vyměnit chladič i termostat. Ale protože tam může být ještě něco, chce to hodně sledovat, ideálně přes vag na mobilu skutečnou teplotu (palubka krutě zaokrouhluje). Jen tak bude spolehlivě vidět, že po zahřátí 90 °C drží.