Nejste přihlášen/a.
06F109257B
řídící ventil časování (snímač)? Protéká jím olej.
Nedělej ty fotky tam moc detailní. Udělej i nějakou víc "celkovou", at vidím, že to fotíš třeba na pravé straně motoru nebo na podvozku
Ok díky, ale napsal jsem o jaký motor se jedná a říkal jesm si, že " profík " to musí poznat, proto ten detail... Přístě se napravím...
Gumídek, měl bych prosím otázku k tlaku oleje.Při provozní teplotě oleje jsem na měřil u tohoto motoru hodnoty - volnoběh 740ot. 0,5bar - 2000ot. 2bar - 3000ot. 2,5 - 4000ot. 4bar - měřeno místo čidla tlaku, které je odpojeno. Možná tyto hodnoty jsou menši než by měli být ( neznám předepsané hodnoty pro tento motor ), ale už jsem s autem najezdil 12 000km ( neřešil jsem to ) přesto motor se chová naprosto beze změn. Vše je OK. Vše je čisté ( sací koš atd.), olej poctivě měněný.Čidlo je při měření odpojeno, přesto auto signalizuje poruchu nízkého tlaku. Je to možné aby tato informace signalizovala, když je čidlo odpojené? Ještě dodám, že když je čidlo tlaku připojené tak signalizace příjde při otáčkách 1500ot., při nižších ani vyšších nikoliv.
Já našel tohle přímo k mojemu motoru BLR, 110kW. Možná hodnoty jsou menší, ale nejde mi to hlavy, že motor se chová po těch kilometrech absolutně beze změny a v podě, tichý chod, kapaliny olej se neztrácí, to je taky důvod proč jsem to nějak neřešil. Motor šlape jak hodinky. No uvidím, na svorce u čidla je napětí. Bohužel nemám jak, čím uměle vytvořit tlak na čidle jestli neukazuje už hlouposti.
Při náznacích se taková spotřební věc mění preventivně vzhledem k ceně motoru. Ale OE díl. Ne nějaká vika, topran, starline a jiné šmejdy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.