Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

O1 mi začalo při studeném startu cukat a nedržet otáčky a chcípat

Od: robi* odpovědí: 2 změna:

Ahoj,

auto mi začalo při studeném startu cukat a nedržet otáčky a chcípat dokonce za jizdy. Poté až se vše zahřeje, mírně to cuka, ale zdá se, že je to OK.

Proto jsem napíchnul nal VAG-COM

Napsalo mi to:
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 06A 906 019 F
Komponent: 1.6l R4/2V SIMOS HS2257
Kódování: 04900
Opravna #: WSC 31480
4 Nalezeny chyby:
00525 - Sonda lambda (G39)
07-00 - signal prilis nizky
00525 - Sonda lambda (G39)
27-00 - nesmyslny signal
00525 - Sonda lambda (G39)
05-00 - vstup otevren
00516 - Volnobezny spinac (F60)
30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky
Readiness: N/A

Neví někdo, v čem by mohla být chyba? Jestli opravdu vyměnit lambda sondu a škrtící klapy a bude to ok?

Mám O1 1.6 74Kw Benzin.

Mockrát děkuji za pomoc!

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Zakladem je vyčistit a nastavit klapku pokud je to ta novejší 75kw tak i egr
club-opel.cz/...
Dale prověřit čidlo teploty
Kouk bych na svičky dal nový
club-opel.cz/...
Zkontroloval a proměřil vn kable ke svíčkám a zap cívku
club-opel.cz/...

 


0x

AKL 74 má ještě lanko plynu. Nemá EPC jeko 75ka s EGRem.

Takže zkontrolovat vůli lanka plynu, zda dovolí klapku vrátit na dotek volnoběžného spínače.

Ale klidně měň díly naslepo podle diagu

Kyslíková sonda asi fakt odešla, pokud není porišená kabeláž.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]