Nejste přihlášen/a.
Fotka palice je kde? Podle mě je to stejně především karbon zesvětlalý přisáváním vody fouklým těsněním, nebo prasklinou v hlavě. Takže mechanicky oškrábat tak, aby to moc nenapadalo k pístním kroužkům.
no já sem palici moc neměl vyfocenou aby to bylo vidět ale je to ve všech kanalkách takhle hnědý . Hlava byla na tlakovce a voda nikde neutíká do sání nebo vyfuku. Protože ten světle hnědý hegeš byl i v expanzní nádobce doslova nalepený na stěnách. Auto normálně jezdilo ,ale cvakali ventily a při plnym plynu se to zadusilo. Problém byl v tom že nedovíral ventil Saci - válec 1. , sací válec 2, sací válec 3 . Ventily byly podpálené. Při nastartovaní začalo bublat v topení voda. Den před tím sem to odvzdušnil ,byla tam i nová pumpa a rozvody. Začalo to žrát vodu tak sem shodil palici s tím že to bude na 99% těsnění a při té příložitosti vyleštim ventily a sací i výfukové kanaly.
Minuta hledání a tady jeden za 3k...
V techničáku se dnes řeší jen typ motoru, ten musí sedět. Pokud tam je i výrobní číslo motoru tak to se vymaže a nechá se jen typ.
Stejný typ může mít i několiv verzí podle auta a roku - jiný čidla na klice atd.
Hlava za 3k - se posrali :D
Mraky těchto aut jde do šrotu se shnilou kastlí a dobrým motorem, dostanou za to v ekolikvidaci tak litr.. Pokud takový koupíš "za odvoz", přehodíš motory a pošleš to do likvidace tak můžeš být klidně na nule. Stačí trochu hledat v okolí, příp. obvolat likvidace poblíž. Tyhle motory mají reálně cenu kovu do výkupu.. Jen vrakáče často neví co za to chtít, padaj z nich perly jako jetý tlumič za 800, když novej Sachs stojí do tisícovky
Pokud to už máš vyčiětěný zabroušený tak to slož a jezdi.. Hlavu třeba zkontrolovat na rovinnost, orovnává se jen když je křivá. Těsnění zásadně Victor Reinz.
Na ty karbony dobrý VIF do paliva, vyčistí to nejen spalovací prostor ale i vejfuk, hlavně lambdu a kat...
Karbon to je.. Přípravky neznamenaj že stříkneš a zmizí
Pokud tam je voední kámen, tak se muselo dolívat "hodně vody" a to ještě tvrdý někde ze studny...
Nemrzku dej hned - nejde o zamrznutí ale o inhibitory koroze a taky o bod varu.
Ocet bych si ověřil jestli neuškodí a kromě vodního kamene neseřere i něco jinýho.. Možná bych jen vyčistil hlavu a jezdil - kámen bude stopro hlavně kolem válců kde je nejvyšší teplota stěny, jinde moc nebude.. Zkontroloval bych termostat, možná dal rovnou novej.. Dával jsem ca před 60kkm Magnetti Marelli za dvě stovky a pořád krásně drží.
12k za tohle neni špatná cena, většina servisů si řekne desítku jen za výměnu těsnění hlavy..
Ano 1 válec v HÚ = setrvák na 0 v okénku, ryska na řemenici vačky na ca deseti hodinách na vodorovnou plochu na ventildeklu, sundaná řemenice kliky ryska na ca 10 hodinách na nálitek, nasazená řemenice kliky V zářez na ca 2 hodinách na takovou čárku na nálitku.. Napínací kladka - na napnutí přípravek z plocháče, na konci na boku dva čepy pr. 3mm 10mm od sebe, délka čepů 2mm stačí, v napínací kladce ukazatel - zářezy do zákrytu, šroub napínací kladky 28 Nm; řemenice kliky má kolíček, 3 šrouby 22 Nm
Fotky mizerný neni nic vidět.. Něco klepe, palubky by blikat neměla a co ten volnej šroub u džáku motoru?
Děravej vejfuk nebo to prdí z klapky?
Fotky i postup tady:
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.