Nejste přihlášen/a.
VID_20230626_183648.mp4 | 2.62 MB |
Shnilá je celá ta příruba, pokud vařit tak vyříznout celou přírubu a navařit novou (nebo místo příruby kus trubky)
Vzhledem k ceně vejfuků nemá smysl se v tom hrabat, a shnilej je i zadní díl Polmostrow za 2k celkem + příp. i nový silentbloky, šrouby příruby... Jak na Daewo nevim ale pár jsem jich dával na jiný auta na jiný auta a vcelku v pohodě, životností srovnatelný s Bosalem..
Teče z toho mazut, tip na lambdu/ čidlo teploty apod. v hajzlu a bohatou směs - nežere náhodou víc než má?
diky za rady
asi bude fakt lepší koupit oba díly + příslušenství
to co z toho teče spíše vypada na vodu(kondenz), dle mne
motor byl studeny, když jsem totto natačel, tak si myslím, že kvuli tomu, nevím
a co se týká spotřeby, no beru vetšinou za 300kc tj ncelých 8 litru a najedu +/- 130 až 150km
dle toho jak jezdim, denne do sousedni vsi cca 2,5km, mam to jako druhé auto s TZ na cáračky
Takže taky blondýn? je jedno kolik benzín stojí, tankujete jen za 300kč. Jediný důvod proč netankujete do plna?
diesel
dobrý dotaz, alle opravdu nevím, co je špatně netankovat plnou?
možná když bude furt plná, tak budou členové rodiny rádi cárat sem a tam
asd1
ozívám se až teď, ale nebyl čas. Mezitím jsem koupil oba díly výfuku a uschoval da garáže, tam je místa dost
Tu prasklinu jsem pořešil tekutým kovem, cca měsíc bylo OK.
Minulý tyden "lepidlo" povolilo, takže rachot a je nutná výměna. (už to vadilo i mně )
O víkendu jsem se do toho pustil a ejhle přední díl výfuku total prasklina za vlnovcem. Takže dnes jsem objednal přední díl ( nevím co to je zač, nějaký Walker) a budu čekat než dorazí.
Sundal jsem lambdu (za katem) co byla namontována na tom díle a byla začouzená, znamená to nějakou závadu?
Tak jsem ji očistil a vyfoukal, stačí to?
k2... dej si ponorné čerpadlo do kanystru s 4 litrama benálu a za půl hodiny máš teplej benál. Já takto čerpadla proplachuju při repasi.
Čím víc benzínu, tím lepe chladí a déle trvá, než se ohřeje.
koupit oba dily nový a vyměnit stejně to bude schnilí zevnitř a opravovat to by byla zbytečná práce
vem nákýho poláka vydrží 4 až 5 let a stojí pulku co značkovej - já je občas beru z aukra dojde to komplet i se spojovacim materialem a silentama
Díly se nemění naslepo/ preventivně! Jezdí to couračky = do ohřátí motoru na bohatou směs = spotřeba ca 6 - 7 a "mazut" ve vejfuku je asi normál.. Chce to občas "italskou údržbu", pomůže VIF do paliva. - vypálí to karbony a profoukne celou výfukouvou soustavu..
Lambda se kontroluje diagnostikou nebo lépe osciloskopem - hodnoty a průběh signálu/ rychlost reakce. Jestli je směs bohatá nebo chudá je vidět na svících, měly by být světle cihlově červený (po delší jízdě).. Ale podle dotazu - nejdřív studuj co a jak a až pak se v tom vrtej, at to neni napadený zvědavým kutilem. Do fungujícího stroje se nehrabe!
Měnit jen přírubu - tam bude ohnilý všechno u svarů, i tlumič, to bys skončil jak kubánec, aspoň jednou týdně na autě něco vařit aby to jelo
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.