Nejste přihlášen/a.
Fabie z velké části používají třícestný palivový filtr u nádrže. Tedy Kup si filtr s regulátorem.
Dělají se 4 a 3 BARové. Filtr se zapojí asi půlmetrovejma hadičkama na čerpadlo vstup (vratka) i výstup a na motor se z filtru zapojí regulovaný výstup do lišty.
Fabie i Felicie MPi dá tlak 6 barů na čerpadle (mám tlakoměr a když se uškrtí vratka, tak vyletí 2x tolik). 3 bary zreguluje v liště nebo na filtrech.
Jak budeš mít malé napětí na baterce, tak čerpadlo 4 bary nedá. Proto ta čerpadla mají rezervu tlaku, která převyšuje tlak regulační na filtru či liště.
Neměj na trase paliva několik regulátorů tlaku (novej a nefunkční původní) nebo několik palivových filtrů.
Jestli chceš to Fabia řešení, tak čerpadlo, třícest filtr a původní filtry zruš a původní regulátor tlaku vyřaď z činnosti a pokud byla na autě vratka, tak tu taky zruš.
zapojení čerpadla, filtru a vstřiků.
Ty potřebuješ vědět jaký tlak máš na liště a až pak vymejšlet co s tim.. Ale klidně si tam dobastli dalších deset čerpadel a pět filtrů s regulací tlaku...
Měřit je základ. Hlavně mu asi nefunguje ten původní regulátor a třeba se uchcávají zavřené vstřiky, které už netěsní.
Že by hned dva regulátory byly ucpaný moc pravděpodobný neni...
Klasika, metoda pokus omyl a než se trefí tak ještě pojebe půl auta (např. spálení katu), skoro bych řekl že to je průměrný automechanik
To byla narážka na mechniky, protože velice často postupujou tvým způsobem že naslepo mění díly dokkud se netrefí.. U neznalého to jde pochopit, ovšem automechanik by měl umět najít problém a jít najisto..
Základ je změřit tlak paliva na liště ideálně včetně poklesu při odběru, bez toho je to věštění z koule. Pokud bude nízký tak budeš vědět hlavně jestli jde o čerpadlo nebo o regulátor tlaku... Pak se postupuje dál, např. črpadlo nedá tlak tak to může být nízkým napětím (přechoďák v konektoru např.), ucpaným filtrem atd.. Je třeba postupovat systematicky.. Nebo tou metodou pokus - omyl, ale ta se může prodražit a pokusama toho jde i dost zkazit, tim se to může prodražit ještě víc..
Dost často je lepší neptat se až když jsi v koncích, ale předem
No a tlak paliva na liště jsi změřil? Pokud ne tak vaříš z vody a můžeš volat věštce... Nový regulátor taky neznamená že je funkční. A přechlastávat se to nemusí kvůli tlaku paliva, mmch jak jsi určil že jde o přechlastávání?
To může být taky chudá směs kvůli nízkýmu tlaku paliva... Že má čerpadlo papírově 3 bary neznamená že to dává a neotvírající regulační ventil na to ukazuje.. Podobně průtok, dá třeba i ty 3 bary ale jen při malým průtoku, při větším odběru tlak klesne..
Tak asi to silnější čerrpadlo silnější moc neni
Změř tlak paliva na liště a porovnej s požadovaným...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.