Nejste přihlášen/a.
Kolo sundáš po sklepnutí plechového víčka uprostřed. Pak povolíš a sejmeš matku pod víčkem a celé kolo stáhneš i s ložisky. Zpátky naopak.
Tam jistě budou klasická kuličková ložiska, maximálně dvouřadá, a ta se nerozsypou. Kuželíková se na těchto nápravách nepoužívají.
Věřte panu Satamovi, má pravdu.
Je to tak, jak píše. Podobné budu rozdělávat příští týden, tak Vám to klidně nafotím.
Mám stejné kola na vozíku a ano jsou tam kuželíková ložiska ,pod víčkem je matka zajištěná závlačkou,při zpětné montáži je nutné matku dotáhnout s citem na původní polohu jinak se ložisko zadře,loni jsem měnil pneu i ložiska před STK.
Jestli to je domodělo, jako že je, pak vůbec není jisté, jaká jsou tam ložiska. Napřed bych rozebral a pak popř. kupoval.
kéž by u nás pršelo, ale soused mi vozík vrátil, dofoukal kola a já nevím, které uchází..
Tak čekám a čekám a čekám...
Disk je ze dvou půlek. Zadní a přední. Do pneumatiky se vloží polonafouklá duše a celé se to založí do jedné půlky disku. Druhá půlka se pak přiloží na zbylou stranu a sešroubuje se poobvodu a vytvoří se kompletní kolo.
Středová matice drží pouze náboj na kterém je výše uvedené smontované kolo osazené.
Tuším, že to stále vyrábí firma MITAS a tato kola jsou na vozíkách "SportJacht ČSSR"
Sportjacht měl i kola, jak píše satam, že ložiska jsou v půlkách disku a je nutné nejprve povolit středovou matici.
Hledej na googlu díly pro sport jacht!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.