Nejste přihlášen/a.
Taky záleží, jak je na tom zbytek auta. Hlavně interier nebo lak a karoserie.
300tkm jsou většinou paštiky na dojetí. Ale jestli je to nějakej pěknej Superb2, tak proč ne. Pak máš klid.
Diagnostikou je třeba sledovat live hodnoty z čidel, porovnat s normálem a umět to správně vyhodnotit v souvislostech... Pak jsou mechanický věci typu horší komprese, děravá hadice za turbem/ podtlaky apod.
Obecně EGR, turbo a jeho regulace (podtlaky, variabil lopatky), dodávka paliva hlavně tlak, stav vstřiků, váha vzduchu výpadek čidla nutnýho k chodu..
Nic nepokazíš pikslou VIFka do nádrže, umí to dost zachránit v oblasti čerpadlo - vstřiky
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.