Nejste přihlášen/a.
Nebo po zvuku, tříválce mají zvuk jako Wartburg (on byl taky tříválec), zvlášt ve vyšších otáčkách.
@makk: Plácáš nesmysly. Trabanty i Wartburgy znám, mají skoro stejný zvuk, úplně jiný než čtyřtakty. A rozlišit čtyřtakt tříválec od čtyřválce sluchem stejně laik nedokáže, to dokáže jen trénované ucho!
Slyšel jsem fabii 1.2 HTP což je tříválec a 1.4 MPI což je čtyřválec - a rozdíl jsem nepoznal.
Akorát na stejnou rychlost ta 1.2 musela točit více otáček.
magdon: Taky jsem psal, že měl jiný zvuk než Wartburg. Jo dvoutakty "prskaj", to u 4T chybí, ale ten základní zvuk je dán počtem válců. Jestli se na jednu otočku otočí 4 písty nebo 3 je rozdíl.
Kdo nevěří, čtete např. idnes.cz/...
@makk: Tak mám dojem, že ti pisálci v životě zvuk Wartburgu neslyšeli. Jinak by takovou blbost nemohli napsat.
Dva a dva spolu válce u čtyřválce nepálí. Pálí jednotlivě.
Jen u starších MPi dva a dva spolu jdou jiskry a vstřiky.
satam: Nevím no, asi věc názoru, hudebního sluchu a pod, ale v práci máme tříválcovou Dacii a zvlášt ve vyšších otáčkách v tom přesně slyším Wartburga.
Jak bylo řečeno, každý válec má jiný zvuk, takže je poznat, jestli tam lítají 4 písty na jednu otočku nebo 3. Na tom principu fungují i některé otáčkoměry. např. při měření emisí měří otáčky pomocí snímání vibrací motoru. Ty vibrace rozvlní vzduch a to pak vnímáme jako hluk.
@makk: A tohle povídej ženským, hlavně blondýnám! Ty akorát slyší, že to vrčí, ale jak to vrčí, to už nerozliší
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.