Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Signalizace zadních dveří

Od: kejmilos® odpovědí: 15 změna:

Zdravím , prosím o radu pod kterou pojistku v Octavia 2 patří spínač pátých dveří? Díky


doplněno 04.06.23 17:32:

Jakou výjmout pojistku aby zhasla signalizace na palubovce pátých dveří.


 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Tento vstup jde do ŘJ. Tuším u 02 komfortky. Vytažením pojistky by přestalo fungovat víc věcí.

Opravit!


Díky za odpověď, ale můj dotaz je částečný, páč v autě mám více problému najednou a nevím jestli mají co společného Nějenže svítí tato kontrolka,ale nejdou ani stěrače či ostříkovače a po vypnutí motoru asi do 10 min.se spustí ( " bzučet" ) palivové čerpadlo,samovolně se sepne zadní stěrač a ostřikovače světlometu

Vadná BSG jednotka. Ovládá stěrače a cyklovač, stropní světlo, uspávání auta a spotřebu proudu, zadní stěrač na zpátečku, signály dveří, ostřikovače světel, výhřev zrcátek, výhřev zadního skla.

Nebo vada jejího napájení.


Jak zjistím vadu jejího napájení?

Trvale připojeným osciloskopem s LOGem nebo spoléhat na její pamět závad.


Díky moc za ochotu,ale to už je na mě moc,nejsem v tom až tak zběhlí...

Zkus jemným smirkem 2000 očistit nožky všem pojistkám. Jak v motorové části, tak v interiéru.

Nezapomenout i na sdruženou multipojistku na boxu pojistek z boku na motorové části.


Po vložení pojistky pro ostřk světel se samovolně spustí ostřik světlometu a po vložení pojistky pro zadní stěrač se taky samovolně spustí zadní stěrač. Po vložení pojistky pro zadní stěrač taky zhasne i ona kontrolka zadních dveří. Přední stěrače nefungují.Pojistky v motorové části jsou v pořádku. Relátka v pořádku. Kontakty čisté...

Ještě mě napadá, že je přelomený svazek 5 tách dveří a pouští zkratem drátů ve svazku proud tam, kde být normálně nemá. Omrkni průchod do 5tých dveří, zda tam nejsou polámané dráty.

Zkus ho i nachvilku vypojit ten svazek dveří (konektory u C nebo D (combi) sloupku). Pokud přestane blbnout ostřik světel, tak je to zkrat na svazku. Většinou jak je ten gumový husí krk.

Kolik km má najeto?

asd1
Souhlas taky bych začal kontrolu drátu v pruchodce do kufru. Schade používá nekvalitní kabeláž,křehká izolace popraska,vodiče se lámou příp,jsou kusy bez izolace a různé se to prerusuje/propojuje...

Díky za rady,najeto 190 000kč..

Zajímavý. Tato závada v takovém rozsahu je vzácnost v 190tkm.

 


0x

dle mě by mělo stačit vyměnit mikrospínač zámku nebo ho prostě jen odpojit

Nevím jak kufr, ale zámky bočních dveří se vačkou obrušují na mikrospínači až je vačka nedokáže zmáčknout a tedy spojit? Zavřené dveře jsou tedy proklemované.

Odpojený konektor = otevřené dveře

Takže odpojit a doplnit klemou, ale co ostatní závady?

Ty mikrospinače sou při sepnutí - zavřený dveře v poloze rozepnuto
Pokud vytahne konektor je to jako zavřený dveře
Ty páty dveře sou na tom stejně

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]