Já to na Alfe 156 sundával v poloze stěračů skoro dole(asi v jedny třetině od spodní polohy) , protože se prostě totálně seknul mechanizmus který byl 20let bez údržby.
Výrazně doporučuju nafotit přesně polohu v jaký to je teď(dobře nafotit v jaký je to poloze) protože to lze namontovat blbě což zjistíš až při zkoušce stěračů
Díky..Taky mě teď napadlo, že si to ještě zkusím ulehčit..Provrtal bych hliníkové uložení hřídelky stěračů a něco tam stříknul..Když to pomáhá na zarezlé panty, tak by to mohlo pomoct i tady
chtěloby pak po sundání nejen odrezit, ale promazat vodeodolnym tukem. Ale musí to být fakt vodeodolny at to za rok nemusíš zase řešit nebo řešit nový motorek. Nový motorky jsou buď hrozně drahý nebo levnější nejsou tak kvalitní. Já jsem vyrobil na motorek nový astovy kryt proti dešti, starý platěný byl roztrhly a do motorku tekla voda. Takže jsem rouebiral i motorek a mazal i ten. Motorek Magnetti Marelli, z Itálie, vydržel hodně moc, byla v něm voda, přesto šlape dodnes. Dneska už tahle značka patří rakosnikum z Japonska.
Jeden stěrač mi fungoval dobře, druhý byl v jiné poloze, takže si pozná vzájemnou polohu dvou čepů(zachovat vzájemnou polohu pro pravý i levý stěrač)