Nejste přihlášen/a.
Ahoj rádci, máte zkušenosti s chladiči od Mahle v obou kvalitách viz odkaz?
Zajímá mě hlavně ty v provedení Premium line.
Je ta kvalita opravdu viditelná už při vybalení a montáži? Jsou třeba voštiny v laku nebo odolnější vůči kamínkům a solím?
Díky za postřehy a zkušenosti. Váhám o koupi. Pokud by byl rozdíl značný, tak jsem rozhodnut pro premium.
Montuji, sam mam par dilu od Mahle premium. Jo, dily jsou festovnejsi, pusobi lepe. A taky vydrzi. Zalezi ale co. Na podvozek zasadne Lemforder. Tam uz Mahle nedavam. Ale treba servo pumpy, ktere jsou na fordech na spolecne hrideli s vodni pumpou, protoze rozvod retezem, pouzivam Mahle porad. Tam to fakt funguje. Chladic klidne vem. Ale ze by zebra byla vic odolnejsi kaminkum si nemyslim. To by musely byt tlustsi, tudiz vyssi vaha. Zase to neni chladic do tanku, kde hrozi riziko prustrelu spis to bude proste lepe zkonstruovane, zpracovane.
V pístech? Myslel jsem, že dělají v kooperaci s BEHR chladiče, kondenzátory, výměníky, atd...
To čumím.
@asd1: Ono s tou "znackovosti" uz to neni taky dnes terno. Objednate neco znackoveho, prijde to obalene "hedvabnym papirem" zavrene v papirove krabicce s originalnima prelepkama peceti kvality. Krabicku otevrete a na dilu je samolepka Hella made in China, cemuz odpovida i zpracovani. Funguje tak jak ma, ale zpracovani oproti originalu ponekud zaostava. Jednalo se o svetylko do interieru za asi 150Kc, takze jsem ani nic neocekaval. Jestli to je original Hella, nebo cinska kopie netusim, ale na "sklicku" napis Hella je.
Co jsem koukal na pemu, tak jsem dle fotek našel jen změnu pertlu na přírubách.
A jestli podle reklamního popisu premkové díly jsou na život auta,...?
Každopádně na hodně chladičích mi ten pertl časem zreznul. Že je žlutej ještě asi neznamená, že je to kvalitní pasivace.
Asi to Premium vemu.
Hoši, tak co kupujete. Diskuze je spíše čemu se vyhejbat a to víme.
Co třeba Nissens? To je podle mě poměr cena výkon jako bylo začínající meyle HD.
Nebo se pletu a je to lepší?
Co montujete za chladiče vy?
@asd1: Tak ja bych si obecne netroufl rici, ze Hella jde s kvalitou dolu. V produkci osvetleni vozidel bude porad patrit ke spicce, jen asi sortiment typu vnitrni svetylko do 40let stareho auta neni pro vyrobce stezejni vyrobek, tak jich dela cinan krabici za misku ryze.
@gumidek: Osobne Nissens povazuji za kvalitniho vyrobce v oblasti chlazeni (ale viz vyse ma zkusenost s Hella), ale nejsem automechanik a problemy s chladici se mi vyhybaji. Nissens co jsem kdysi daval na auto jezdi dodnes, ale to by treba nejaky no name jezdil taky...
Zalezi na cene a do ceho to je.
Pri pohledu na ceny chladicu (Fabia 1):
Nejlevnejsi noname (Van Wezel) za 800,- Nissens 1200,- Mahle 1400,- Mahle premium line 3000,- bych se na nejake Premium line ani nevyprdnul, protoze dvojnasobek ceny uz je moc. Byt tam rozdil par stovek, tak proc ne, ale chladit budou stejne a ze by vydrzel 2x dele? Jakou zivotnost vlastne tomu autu "planujete"?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.