Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto přibrzďuje neustále

Od: wakarenko odpovědí: 11 změna:
Dobrý večer, měsíc řeším přibržďování levého zadního kola, v servisu udělali všechno nové, brzdové třmeny, kotouče, destičky i lanovody. Poté mi servisák řekl, že je možné že to dělá ABS čidlo, což mi přijde jako blbost. Nevím co s tím, tak se zkouším psát všude.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Tak proč si servisák ABS čidla nezkontroloval diagnostikou, jaké hlásí hodnoty rychlostí při jízdě?

Může být vadný ventil v ABS/ESP kostce. Verze s EDS a ESP umí kola i brzdit elektronicky. Nejen odbržďovat.

Nebo to blbě odvzdušnil a neotevřel diagnostikou okruh na ABS kostce. U VW se to normálně dělá, pokud to není nějakej trouba z garáže na vsi od vedle za flašku.

 


1x
A co takhle hadice k tomu zadnímu kolu?
wakarenkl

Ne, všechno zkontrolované, všechno v pořádku
Zvenku ta hadice moc kontrolovat nejde..ikdyž vypadá bez problémů, tak uvnitř se může třepit a kolo sice brzdí, ale neodbrzdí.

 

kmet

0x

Kotoučová elektronická? S tou jsem měl taky potíže, nebylo nic poznat, brzdila malinko, zjistil jsem to tak, ze smrděla pálící se guma, nakonec vyměnili celý brzdič, protože se to tím teplem zapeče. Naštěstí to bylo v záruce.

píše lanovody, takže mechanická

 


0x

Já mám zkušenost s přibrzďováním pravého zadního kola u ŠKODA Favorita. Měl jsem možnost dát auto do učňovského střediska v Praze u Anděla, kde auto dali na zvedák a mistr zjistil, že drhne ložisko kola. Když ho rozebrali, tak zjistili, že ložisko nebylo z výroby vůbec namazáno, na lince ve Škodovce tenkrát pracovali totiž vojáci jako brigádníci. Tak učňové ložisko promazali a bylo po drhnutí.

Jo, jo..Favorit První Favority prý lakovali vězni! A pickupy montovali v různých bývalých JZD učni a pod..Na netu jsem našel jedno VHS video právě z montáží těch Pick upů Točil to jeden z učňů co tam montovali na svojí VHS kameru To byly auta ve stylu..co kus, to originálSám mám jeden exemplář..už druhý v pořadí..

To je pravda. Zvláště ty první ročníky byly šmejdy. Ale kam se hrabali slováci v TAZ a BAZ. Ti to dokázali pohřbít svojí nešikovností ještě více.

 

wakarenko

Jedná se o dvojkovou Octavii před faceliftem.

1. At diagnostikou vstoupí do jednotky ABS a v bloku hodnot ověří rychlost otáčení kol. Musí být stejné při jízdě rovně, když jsou kola správně nahuštěná.

2. At diagnostikou otevře ventil u jednotlivých kol na ABS kostce a i s jednotkou všechny kola odvzdušní. Pokud ESP/ABS jednotka nesepne, tak je tam bypass okruh pro normální funkci brzd a ten okruh s čerpadlem ABS jednotky se bypassem okolo obejde. Takto se neodvzdušní bez diagnostiky ta část s ABS čerpadlem a při prvním přepnutí okruhů na ABS a ESP se tam foukne stará kapalina, co tam zůstala a nebo vzduchová kapsa, pokud zavzdušnil při výměně nádobku (vytekla mu při opravě brzd celá).

...

To jsou prostě fatální neznalosti při opravách brzd s ESP systémem u VW a nejen u něj!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]