Nejste přihlášen/a.
U některých vozidel, zejména koncernových je čtyřpinový teplotní snímač a jsou v něm dva snímače teploty, jeden pro motor a druhý pro palubní přístroj... Tak to omrkni... Já osobně to vidím na vadný snímač teploty. Není to neobvyklá závada...
třeba:
2 snimace, proc to? Jakože když jeden odejde tak druhý bude fungovat? Ale prý neoriginální snímače jsou problémové.
Já bych zkontroloval, jestli není zkrat v konektoru? odpojení konektoru by mělo detekovat bod mrazu auto pak jede lépe, prý to dostává bohatší směs (ale větší spotřeba
To je divný, 1.9 TDI má jen jedno čidlo teploty vody ne? není uvolnění nějaký konektor, Hrabal se někdo panelu přístrojů, není tam třeba laděný barvy?
A že by ses díval na teplotu oleje (snímač byl v čidle senzoru kvality oleje vespod olejové vany) místo na teplotu vody, to je asi blbost.
Teplota motoru je zásadní údaj a nelze se spoléhat na CAN linku, že by čidlo bylo s jedním NTC termistorem a to by vedlo do budíků a z budíků po CAN lince do jednotky motoru.
Při poruše CAN by třeba v zimě nešlo k vůli absenci hodnoty teploty nastartovat.
Pokud by zase šlo čidlo jen do jednotky motoru a po CAN na budíky pro řidiče, tak by při poruše mohlo dojít k přehřátí aniž by to řidič včas registroval.
Proto se dle mě používají dvě NTC v jednom těle čidla.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.