Nejste přihlášen/a.
Regulátorem do sání podtlakovou ovládací hadičkou je dost blbá závada. To bych asi taky dlouho hledal, kdybych neměl tlakoměr na palivo.
Odpojením hadičky od sání se mění na budíku tlakoměru tlak asi o 0,2 BAR. Takže při pokusu odzkoušet, zda chodí by jsiodpojil mokrou hadičku.
Na 1.3MPi se navíc často z 99% tyto hadičky rozpadají. Jiné moc ne, ale tato pravidelně.
Feldy z roku 1997 měli v jednotce dost blbej firmware. Doporučuji pokud tomu tak je vzít si jednotku s Feldy 99-2001 s posledními firmwary. Hlavně českými. Ne německé. To je vidět i na jednotce, kde byla vyrobená na štítku.
Dále u Felicie MPi nikdy nezapne relé palivového čerpadla na několikakeré otočení klíčkem. Ve všech jednotkách Simos 2P co jsem se setkal je časová prodleva. Čerpadlo tedy nasaje porpvé po prvním otočení a pak už na dlaší opakované otočení nenasává. Není to potřeba. Prodleva je asi 30 sekund, kdy opět po otočení klíčkem nasaje.
Čerpadlo dá 6 barů a palivová lišta z nich odreguluje přesně 3 Bary. Vedení paliva je krátké, takže naplnění lišty palivem je mžik. Navíc v liště je ten regulační ventil zároveň i zpětný, takže palivo nepadá jako u Š120.
Není tedy žádný důvod šaškovat s klíčkem.
Vyměň si palivový filtr. Je na nádrži za tepelným štítem kolem výfuku u zadní nápravy. Ty 3 matky z plechu co drží tepelný štít dobře prostříkej a dej jim čas, jinak si je utrhneš. Většinou jsou rezavé. Povoluj je oříškem goly 1/4
Kup MANN nebo Mahle.
Kolik máš najeto?
Koukni jakou teplotu udává čidlo teploty.. Dovolim si tvrdit že filtrem paliva to neni, to by blblo (tlak paliva klesal) při velkým odběru = plným plynu nebo při startu za studena..
MPi Felda nemá žádná čidlo tlaku paliva. Rozhodně nemá zpětnou vazbu a nebude tlačit dýl než 2 sekundy.
99 je OK. To čidlo teploty taky není špatnej nápad. Ale lepší je diagnostika nebo alespoň změřit ohmetrem oba NTC termistory v čidle.
135tkm je na filtr paliva a poruchu čerpadla málo. To by mělo být OK.
Tak relatka prohozeny a nic ujel sem 500 metrů zhasl půl minuty počkal a nic ,,, zkoušel jsem klíček čerpadlo tlačilo vypnu počkám půl minuty a znovu 5x a vždy čerpadlo tlačilo ...
Druhý zleva v horní řadě je pro ECU a čerpadlo. Poslední vpravo v dolní řadě je topení skla.
Může i blbnout snímač otáček. Neměnil ho někdo? Může blbnout jen při ohřátí. Kdyby jsi měl možnost si ho vypůjčit od někoho jiného, tak to udělej.
Nejsou na něm špóny nebo neklepnul ho někdo a nepromáčkl při výměně spojky totiž musí dolů a spousta mechaniků na to pr*á a pak ho strouhnou o zuby setrváku a pak zlobí. Jak je an tom? Sundej ho. Drží jen na M6 na 10 klíč a konektoru.
Ted bylo auto studený přijel jsem ve 2h z práce a za 500 m se to až tak neohřeje řekl bych ,,, záhada ,,, spíš jestli není přicpaný potrubí přívodu? než se to procucá?
Proto píšu vyměń palivovej filtr. Životnost má 60 000km cca. A při těch sra*ká v palivu v ČR je to víc nežli potřebné ho měnit.
Pokud to čerpadlo tlačí do přicpaného filtru, tak brzo odejde krom toho, že nemá patřičný tlak a chod motoru může být nahraně. Ono to pojede i s 2,5 bary v liště. Monotronicku stačilo i 1,1bar.
Pokud se měnila spojka, tak očisti ten HALL snímač otáček a koukni, zda není promáčknutý či poškozený.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.