Nejste přihlášen/a.
Určitě bych doporučoval pořádně zkontrolovat kabely od baterky. A nejenom na baterce, ale i na starteru a HLAVNĚ ukostření. Bývá častým problémem třeba u Mercedesu, kde je ukostření ve spodní části motoru a díky soli a nečistotám na něm, vznikají značné přechodové odpory. Spoj se musí rozebrat, drátěným kartáčem, nebo pilníkem dobře očistit, potřít vyzelínou a opět pevně přitáhnout. Někdy dělá problém i samotný spoj mezi kabelem a akumukátorovou svorkou. Pak je dobré při startování změřit napětí na baterce a následně na starteru. V prvním případě měřit přímo na kolíkách baterky a v druhém přímo na starteru. Rozdíl by neměl být větší jak cca 0,5V.
Spíše si myslím je vinen stav startéru.Ložiska ve startéru vYkazují vůli.pokud se startér ohřeje,vůle se zvětší a kotva startéru začne chytat o stator.Proud do startéru neúnosně stoupá a schází napětí pro zapalovací cívku.Motor špatně chytá,nebot svíčky nedají dostatečnou jiskru.Pokles napětí v síti se pak projeví i na poklesu napětí pro ukazatele na palubce.
JABRAKA
Je to přidřenej motor, někdo to uvařil a potom jen zbrousil hlavu z jedný strany aby sedla na válce janže domečky na vačku se skrotily podle hlavy a teď když se to zahřeje tak se začnou zevnitř odírat takže je tam velkej odpor a startér to neutáhne, možná oprava je bohužel jen výměna hlavy a domečků! Ta palubka byla v háji protože se vní někdo štoural asi kvůli stočení tachometru takže taky vyměnit. Oprava s dílama s vrakoviště a novym těsněním vyjde na cca. 10000,-Kč bez práce, s novejma dílama na cca. 45000,-Kč bez práce s originál dílama.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.