Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Trvanlivost motoru

Od: risanek® odpovědí: 3 změna:
Mám Octavii 1, r.2004 96 KW PD, motor AZS a v nějakém fóru jsem četl, že u PD se musí dělat ve 300 000 vačka, palice a pod. Mám najeto asi 290 tis., rozvody měním dle doporučení, olej také, auto jezdí rychleji, než bych po 19. letech očekával. A tak bych chtěl vědět, zda to byl nějaký "odborník" nebo opravdu mohu očekávat nějaké problémy.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

paveldvorak

5x

já bych nepanikařil , každý motor se zanedbaným servisem trpí / zanedbaný znamená také long-life/ .takový motor se rozebere v servosu a pak se napíše co vše je v něm vydřené...tímto pédéčkem jsem najel 360 tis motor ok auto šlo na export do polska po nezaviněné bouračce...olej jsem měnil v rozmezí 12-15 tis km samozřejmě to byla předepsaná specifikace pro VWpédéčka myslím že to značení oleje mělo 501 na konci věřím že by ten motor vydržel ještě mnoho let

 

k2

4x

Obecne motory PD vice trpi na vydrene vacky a vymackane ulozeni sdruzenych vstrikovacu. Jestli se to tyka vsech rocniku a verzi netusim. Rozhodne se neda rici, ze po 300tis. bude uz oboje KO, ale oboji neni u techto motoru neznamy jev. Zaroven se da rici, ze oboji neni v dnesni dobe problem opravit a uplny nesmysl to taky nestoji...

Takze "odbornik" mel vlastne pravdu a u 20 let stareho auta muzete cekat prakticky cokoliv.

 


2x

Vačky se vydřou a zničí i hydroštely.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]