Nejste přihlášen/a.
Mezi startérem a spínačkou je odlehčovací relé.
Pokud funguje ventilátor topení a stěrače, potom můžeme vyloučit startér a jeho drát s koentkorem k němu, protože relé se v klidu přes něj kostří a spíná silovou elektriku v kabině.
Potom to bude spínačka.
Pod zalakovanými šroubky (červené tečky) v hliníkovém držáku jsou mini červíci co drží bílou plastovou část spínačky.
To by bylo slyšet startování a jenom by to nechtělo chytat, podle dotazu se jí jenom nechce točit startér a pokud není slyšet ani cvakání cívky, tak byde chyba v tom konektoru a nebo ve spínací skříňce.
Uvolněný kablík na cívce startéru od spínací skříňky nebo uvolněný silový kabel od baterky na kontaktu cívky startéru, ale ten by bylo slyšet jak prská.
neumim sem dát tu fotku, ale asi se ti vyklepal ten konektor a nebo ho při výměně startéru špatně nasadili
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.