Nejste přihlášen/a.
Ten těsnící cu kroužek elring bude určitě na pemě a zátka je DIN normalizovaná v každém železářství, kde se prodává spojovací materiál (šrouby, matky, atd..). Akorát je potíž ho sehnat pozinkovanej. Proto je lepší škodadíly. Jinak šroub není důvod měnit. Jen podložku.
Pozor asd1, to jsou M14 pro BKY. On potřebuje M16 jako na Favorita i když vana 1.4Mpi je jiná, tak šrouby mají stejné parametry. Až ty VW motory mají M14ky
Pak že chaos je jen u Francuzů a jiných Pažoutů
Holt i tady se musí ověřovat podle OE čísla dílu...
Origo katalog je vždy ideál.
Nicméně pema ty šroubové zátky m16 má. Tazatel v mé odpovědi výše.
Jinak já tu díru na inbus vyplňuji vazelínou. Pak nevyrezne.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.