Nejste přihlášen/a.
Ono jde o šikovnost... třeba já - byt na jiných autech - raději zajedu do servisu, dám si tam kafe a poprosím o žárovku vč. výměny. Když jsem měl ford fiesta, musel jsem sundat masku a povytáhnout světlomet. Ale ten servisák s malinkatou ručičkou naprosto neuvěřitelně dokázal žárovku vyměnit jen tak..
1.4MPi 8v škoda (AME,AQW,AZF,AZE,...) mají stejnej kastl jako TDi a stejnej přístup. Baterka je koplá na světlo k vůli tomu, že je tam za ní i filtrboxík.
Motory 1.4MPi BKY VW koncernu mají filtrbox ve víku designového krytu nad motorem a baterka je šouplá líp v prostoru a není tak na světle.
Ale stejně se tam dá vpoho dostat.
Horší je víčko nádobky od serva. Tam se nedá dostat ani s minirukou.
Ano i ne. Podle mědvědí tlapky
Peklo byla i Felicie MPi a filtrbox naraženej na pravým světle. Když to měl někdo špinavé a zaolejované, tak se mi nechtěla škrábat a špinit ruka, tak jsem povolil 4 vruty (a lištu pod světlem) a světlo povytáhl.
Nejhorší je, jak to tam lidi svépomocně rvou a tlačí a pak jim světlo svítí do řiti a oslňuje. Nebo je vypadené ze závěsů a třepe se parabola a odchází jedna žárovka za druhou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.