Nejste přihlášen/a.
Ten se do Octavie 1 snad nikdy nedával nebo mi něco uniklo?
F1 a 02 měli elektrohydrauliku.
Nejlepší bylo bez serva s velkým volantem
165512355 tohle? Wow. Kolik to asi bere proudu z alternátoru a baterky . Na Fabii je hydroelektro a čerpadlo nemá problém sebrat i 60-70A (běžně 5-30A) měřeno na VCDS. Tady je přímá pomoc otočení tyče. Čekám větší proudy, protože použití převodu by mohlo působit značný odpor, kdy servo nejede (v případě výpadku by klidně nešlo zatočit za jízdy před zatáčkou). Toho bych se asi bál, ale s kvalitní baterkou proč ne.
Na straně druhé, proč do závoďáku? Je to sand na běžné ježdění diskomfortní?
To dostaneme vynadáno, že odbočujeme od tématu.
Teď si představte, že taháte za volant T111, nebo T141, a druhý den Vám dají na řízení ZIL 131, benziňák, s posilovačem, vynikajícím topením, to jsme milovali SSSR.
Už mlčím...
MAZ 543 měl snad taky posilovač vzhledem k velikosti kol. To už by byla slušná úchylárna tam posilovač nedávat.
Myslím si , že když je to " čerstvě koupeno " , tak by na to měla být nějaká kratší záruka od prodávajícího , ne? Teď jde o to , že jste podepsal papír, že víte v jakém stavu auto je ( jako , že ano ) ale skrytá vada nejde vidět , že? Tak bych to zkusil reklamovat / vrátit .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.