Nejste přihlášen/a.
Několikrát mi vařil motor po konzultaci s automechanikem jsem vyřadil reduktor s chladícího oběhu, přepl na benzín a vše ok. Redukror netěsnil a přepouštěl LPG do chladící soustavy a vytlačilo to vodu.
Oprava - výměna těsnění reduktoru za pár stovek. Já jsem volil reduktor který tuto závadu nemůže mít.
Začalo to váhavým přepínáním po rozjezdu, poté i za jízdy se přepínalo z LPG na benzín. Později se začala zvyšovat teplota motoru a následovalo přehřátí po 5ti km.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.